Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E-günlük de bir salı

Merhaba e-günlüğüm;
Bugün nasılsın bakalım? Senin de her yerin ağrıyor mu:)
Yoksa hastalanacak mıyım? Nerede, keşke hastalanabilsem de, şöyle ateşler içersin de üç dört gün yatsam. Öyle güzel oluyor anlatamam. (aslın da anlatırım:) Vücut adeta kendini yeniliyor ve o üç dört gün sonun da gençleşmiş ve dinlenmiş olarak kalkıyorsun. Her yanından enerji fışkırıyor.

Dün akşam iş çıkışı, rutin görevlerimden sonra (köpeklerimin beslenmesi ve gezdirilmesi) bacaklarımın ağrısına aldırmadan, uzun bir yarı koşu, yarı yürüyüş yaptım. İki gün daha dayanacağım ve ağrılar geçecek. Ne der spor hocaları? "ağrı yoksa gelişme yok" Demek ki kaslar gelişiyor:)

Çok ilginçtir, işe geldikten ve çalışmaya başladıktan sonra ağrı, sızı kalmıyor. Çalışırken vücudum ısınıyor ve bu yüzden rahatlıyorum. Hep söylemişimdir. "Çalışmak ve hareket etmek kadar güzel bir şey yok"

Bu arada fok savaşları başladı:) Fok avına karşı gelenlerle, fok avcıları her gün kavgalar ediyorlar. Daha başlarına çok şey gelecek çok. Hayvanların ahı çok kötü tutar. İnsanın tutmaz, hayvanın tutar... O avcıların hiçbirinin yaşamları mutlu ve sağlıklı değildir. Hepsinin bitmez tükenmez sorunları vardır. Vay be, yaklaşık üç yüz bin fok insan denen yaratığın izni ile öldürülecek... Fok cumhuriyeti kurulsa ve başlarında ki fok, aynı kararı insan için verse nasıl olur acaba? Tv de kocaman yaşlı bir fok balığı konuşuyor "sevgili halkım; bu sene ki insan avı mevsimi açılmıştır, avlanma sınırı ikiyüzyetmişbin insandır" Umarım bir gün olur:) Hatta umarım bir gün köpekler, kediler bizi beslemeye kalkar, kuşlar ve domuzlar insan avına çıkar:) Ne fantazi ama:)

Sevgili e-günlüğüm Boss en sonun da hastalandı. Yok yok öyle değil. O dişi ya, altı ayda bir periyodik hastalığı var ondan bahsediyorum. Hani insanın dişisinin her ay olduğu hastalık:) Şubat başın da olması gerekiyor du ama gecikti. Ben de endişelenmiştim. Bazan atladığı da oluyor ama yine de tedbirli olmak gerek. Aslın da anlamak çok zor. Köpeğimle çok yakın olduğum için anlayabiliyorum. Yoksa, insanoğlu gibi belirti (kapris, alınganlık, sinirlilik, algı bozukluğu, yüz de sivilce, karın şişmesi, yorgunluk, halsizlik vs. gibi) veya belirtiler göstermiyor. Onbeş, onaltı gün sürüyor ve bu sürenin, yedinci ve on üçünü günleri arasın da hamile kalabiliyor. Bu da ilginç. İnsanlar da da bu dönem de hamilelik olmuyor.:)
Bu dönem de sürekli kendini temizliyor. On a ayrıca iyi davranmam gerekmiyor, çünkü kötü davrandığım olmuyor. Bir bayan için yapılması, uygulanması gerekenleri eksik etmiyorum:) Şimdi yaşı küçük olduğu için (2, 5 yaşın da) çiftleştirmeyeceğim. Umarım bir daha ki hastalanmasın da çiftleşecek (damat adayları sırada bekliyor) İşte o zaman vay benim halime:)

Evet sevgili günlük, bugün bir nisan. Şaka günü veya şaka bayramı:) Ben ne mi yaptım? Ne yapacağım, her gittiğim abone de bir şaka yaptım, ama abonelerim alışık olduğu için pek yadırgamıyorlar. Yani her gün ki halimden farklı bir şey yapmadım. Şaka şöyle: "Efendim müjde, size yapılan çekilişte araba çıktı" veya "İyi günler, x markanın yaptığı çekilişte bir hafta tatil kazandınız ancak, bugün bir nisan olduğu için gidemeyeceksiniz" gibi bir kaç şaka. Tabi herkese değil:)
Bir de bugün yolda köpek gezdiren bir kadın düştü, ona yardım ettim. Ama kadın çok kötü düştü. Dizi, burnu, dirsekleri sıyrıldı. Pek yaşlı da değil di ama tansiyonu varmış.

Ne gün müş ya! Yeni yasa ile bu günden itibaren herkes arabasın da tutanak ve digital fotoğraf makinası bulundurmak zorunda imiş(!) Dmek ki yeterince fotoğraf makinası satılmamış. Bu uygulama sanırım fotoğraf makinası satışları tavana vurunca kaldırılır. Kaza anında olacakları düşünüyorum da, hiç sağlıklı değil. Kavgalar çıkacak, tartışmalar olacak. Her şeyden önce kimin tutanağı doğru ve kim trafik kurallarını ne kadar biliyor meselesi var. Sanırım altı ay bir sene sonra uygulama kalkar. Kısacası yine vatandaş ile dalga geçiyorlar.

Evet sevgili günlüğüm bu günlük bu kadar yeter. Nasıl olsa yarın yine görüşeceğiz.
Şimdilik hoşçakal.

Biliyor musun? İnciler sirke de erir miş... (sakın gerçek mi değil mi diye denemeyelim)
Güzel söz: "Bilgisiz bir aptaldan daha budalası, bilgili bir aptaldır." MOLIERE

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..