Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E-günlük iz sürüyor, Türk Konfüçyus, Mevlana'nın dğum gününü kutluyor...

Dün bir kedimiz daha öldü. Akşam iz sürdüm. Çok kötü iz sürerim. Yaralı kedimizi ameliyat eden veteriner ile görüştüm. "Buna araba çarpmamış, sert bir şey ile vurulmuş veya tekme atılmış" dedi. İkisi de değil. Ben tahmin ediyorum ama delil toplamam lazım. Yaralı kedimiz dişlerinide kullanabilecekmiş. Ameliyat başarılı geçmiş ve çenesine platin takılıp, alt dudağı birleştirilip dikiş atılmış. Burnu da parçalanmıştı ama oraya bir şey yapamamışlar.

Merhaba e-günlüğüm; Canilerle, katillerle iç içe yaşamak iyi bir duygu değil. Rahatsız oluyorsun, tedirgin oluyorsun. Etrafta böyle birilerinin olması hiç hoş değil. Zavallı kedilerden ne isterler ki? Bir hafta içersinde hemen hemen bütün kediler ortadan kaybolup, görünmez oldu.

Yeteneklerini mi kıskanırlar acaba? Bizden iyi görüyor, bizden iyi koku alıyor, bizden daha çevik ve bizden daha akıllı. Gözleri bizim gözlerimizden daha güzel, fiziği bizden daha düzgün ve kullanışlı. Kışın bizim gibi üşümüyor, yazın bizim gibi bunalmıyor. Lükse düşkünlüğü yok, her ortamda, her şekilde yaşamını sürdürmesini biliyor. Yeter ki insanoğlu denen yaratık müdahale etmesin...

Taşları yerine oturtuyorum. Az kaldı çember daralıyor. Katil'in Rusya'da görüldüğünü söylüyorlar ama inanmıyorum. Katil bu semtte bir yerlerde elini kolunu, hatta ayağını sallaya sallaya dolaşıyor... Yakalamam 197 güne kalmaz. En fazla iki üç gün içinde bulurum ben o kedi katilini... FBI bile yanımda solda sıfır kalır. (sağda sıfır da kalır)

Değerli e-günlüğüm; Dün akşam ev yapımı, anne eli değmiş gibi olan şarabı içmeye devam ettim. 2, 5 litre geldi, yarın akşam bitiririm Hayyam'ın izni ile...

Boss ile bol bol sohbet ettik. Kedi katili konusunda bana epey ipucu verdi. Yaralı kedinin durumunu anlattım ve bana kimlerin o kediyi o hale getirebileceği konusunda çok yardımcı oldu... Şimdilik araştırma yaptığımdan demeç vermek istemiyorum. Lütfen kameralarınızı çekiniz. Daha sonra bir basın toplantısı ile sizleri bilgilendireceğiz. (amma kaptırdım ben de yahu)

Sabah iş yerine geldim boşları dışarı çıkardım, servislerimi yaptım, öğle yemeğimi yedim, öğleden sonra yine servislerimi yaptım ama dün verdiğim siparişler bir türlü gelmedi. Bilgi almak için merkezi aradık, unutmuşlar. Not alınmamış. Neyse hemen yolladılar ve kamyonu boşaltıp, işimize devam ettik.

Diyarbakırspor-Bursaspor maçın da çıkan, çirkin olaylar ile devam eden "açılım" çalışmaları son hızı ile sürüyor. DTP'liler zorla mahkemeye getirilecek ve zorla "demokratik açılım" ezberletilecek miş... Hülya avşar mahkeme kapılarında güzel bir söz söylemiş. (bu kadını hiç sevmezdim ama sevmeye başladım...) Bakalım "açılım" kelimesinden başka ortada bir şey yokken, daha neler olacak...

İşte bu da bizim Konfüçyus... 802 yıl önce bugün dünyaya gelen ve doğumu Allah'ın huzurundan ayrılma, ölümünü ise düğün gecesi olarak gören ünlü düşünür Mevlana, 7 asırdan bu yana insanlığın önünü aydınlatmaya devam ediyor. O'nun da doğum gününü kutluyor, kulakları çınlasın diyorum. İyi ki bu günleri görmemiş. Yoksa, dertten ölür dü...

Cumhurbaşkanlığı sitesi güzel bir şey yapmış. Ulu Önder Atatürk'ün 77 yıl önce mecliste yaptığı konuşmayı arşivinden çıkarıp, siteye koymuş. Mutlaka izlemek gerekir diye düşünüyorum... http://www.ntvmsnbc.com/id/25005199/

Akşam yemeğimi gecikmeli olarak yiyip elma hoşafımı yedim. (ben hoşaftan anlarım.) Artık ayrılma zamanı e-günlüğüm. Mahallemizin kedisi hakkında son durumu yazarım merak etme. Hadi sana iyi yolculuklar. Hoşçakal...

Biliyor musun: Kedilerin duyma yetileri köpeklerden ve insanlardan daha güçlü, karanlıkta ise insandan 6 kat daha iyi görürler miş...

Çirkin söz: ''Kadının direnişi tecavüzü engelleyecek boyutta değil, sanık gönüllü olarak vazgeçti, ceza düşük olmalı..." Yargıtay'ın tecavüzcüler için kararı...

Güzel söz: Şu dünyada yüzlerce ahmak, etek dolusu altın verir de, şeytandan dert satın alır... Hz. Mevlana

Güzel söz: "Burada olduğum için Türk tarafımla son derece şaşkınım, ama Kürt tarafımla gururluyum" Hülya Avşar (adliye kapısında gazetecilerin sorusu karşısında söylediği söz)

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..