Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E-günlük kısa kesti...

Bir önerim var: Bu domuz gribi aşısı hiyerarşik düzeni bozmadan uygulansın. Önce Cumhurbaşkanından başlayarak, Başbakan, Parti başkanları, Milletvekili ve Bakanlar, Askeri komutanlar, askerler, (en riskli gurup) Valiler, Belediye başkanları, Emniyet mensupları gibi... En son vatandaşa ve öğrencilere yapılsın...

Merhaba e-günlüğüm; Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu, domuz gribi ile ilgili olarak Sağlık Bakanlığı'nın, tüm tedbirleri aldığını belirterek, ''Domuz gribine karşı tüm okullarda aşı uygulanacak'' demiş. ( ntvmsnbc.com )

Herkes bu domuz gribi aşısı ile ilgili mail almıştır. Ben de aldım. Çok yakın bir dostumun İsviçre'de ki doktor arkadaşından. Çok çarpıcı bilgiler içeriyor du.

Her şey bir yana, bu insanoğlu aids, kanamalı kırım kongo, verem, kanser, kuş gribi, Asya gribi, deli dana, ebola gibi virüslerle ve hastalıklarla senelerdir aşısız başa çıkıyor ve atlatıyor... Gelecek nesilleri aşılayıp büyük bir risk almak yerine neden kokuşmuş büyüklerimizi aşılamıyoruz. Hem aşı riskli ve ölümcül sonuçlar yaratıyorsa sağlıklı bir nüfus planlaması olur ve genç nesiller geleceği ele geçirir. Şimdiden söyleyeyim, beni ve çocuğumu kimse zorla aşılatamaz. Domuzlarda bile görülmeyen ama, adı "domuz gribi" olan bir hayali virüs'ün bir çok ekonomiyi düzlüğe çıkaracağı bir gerçek. Sıradan bir grip başka bir şey değil. Hastalığa yakalananı bana getirsinler bir gece de iyileştirmessem namertim...
Kore ve Japonya'da aşı buldu. Neden onlardan almıyoruz? (Onlardanda alsak karşı gelirdim zaten) İstatistikleri, vaka ve ölüm oranlarını incelediğimde hayretler içersinde kaldım. İsim takmadığımız normal gripten ölenler domuz gribinden ölenlerden çok fazla... Kendine iyi bakana, iyi beslenene, akşamları iki kadeh rakı içene hiç bir şey olmaz...
En çok ölüm Kanada'da olmuş. Sanırım soğuktan ölenleri "domuz gribinden öldü" dediler... Bu domuz'u neden bu kadar abarttık?

Normal bir ilacın piyasaya satışa sürülmesi için, beş senelik klinik deney, on senelik insan üzerinde deneyi ve araştırması gerekli iken, bu bir gece de üretilen ve yeterli sürede denenmeyen aşıyı neden çocuklarımız olacak? (satış artsın diye)

Bilemiyorum, kuş gribi, kuş gibi olmadığım için bulaşmadı, Asya gribi Asyalı olmadığım için bana uğramadı. "Ama domuz gibi bir adamım belki bu bana bulaşabilir" diye düşünmeden yapamıyorum... (domuz gibi olanlara bulaşmaya çalışıyor muş.) Bir bulaşırsa vay haline... Neslinin sonu olur valla. O virüsü damarlarımda ki alkolle boğarım...

Değerli e-günlüğüm; işin formülü otuz yedi satır mış. Mesajı aldım. "fazla uzatma kısa kes çabuk okuyalım" diyor.
Havalar giderek soğuyor. Akşamları bahçe geçen sene ki gibi olmayacak. En iyisi şimdiden kar giysileri alayım. Bahçede otururken giyerim.

Sabah Linda ile işe geldiğimden beri doğru dürüst oturamadım. Şimdi vakit bulmasaydım bu gün de yazamayacaktım. (dur sayayım otuz yedi satır oldu mu?)

Neyse gidiyorum artık e-günlüğüm. Domuzlar kovalasın seni... Sakın aşı falan olayım deme, Amerika'da domuz gribi aşısından ölenler çoğalıyor... Hoşçakal


Biliyor musun: Wyoming'de haziran ayında bir tavşanın fotoğrafını çekmek yasakmış...
Çirkin söz: ''Kadınların erkekleri mutlu etmek için tek bir usulleri vardır. Halbu ki erkekleri mutsuz etmenin bin bir türlü yolunu bilirler..." Heinrich Heine
Güzel söz: "İnsan, aklına uygun olarak davrandığı ölçüde özgürdür..." Leibniz

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..