Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E-günlük ve bu günlük:)

Merhaba sevgili e-günlük;
Bu gün yine hızlı başladık. Hava ılık ve rüzgarsız. Trafik açık olmasına karşın öğlene kadar üç kaza gördüm.

Dün gece boss'u gezdirdikten sonra linda'yı çıkardım, gezdirdim ama sonrasın da bir türlü eve girmek istemedi. Bir daha gezdirdim geldim, ııh. Biraz bahçede dolaştırdım, yine tık yok. İnatla eve girmek istemiyor. Sabırla bir daha çıktık ve yürümeye başladık. Bir alt sokağa vardığımızda Linda bir ok gibi fırladı ve koşmaya başladı. Bir de ne göreyim bizim iş yerinde ki üst komşu ve coker köpeği:) Meğer linda aşık olmuş bu yüzden eve girmek istemiyormuş:) Öğrendik ki aşkı karşılıksız değilmiş. Diğer cooker da biz sokaktan geçerken evin içinde salya sümük ağlıyormuş:) Neyse tanıştılar ve koklaştılar. Linda hasta olduğu için pek yanaştıramadım, çünkü daha yaşı küçük. Hele bir üç yaşını geçsin, cinsel deneyimini ondan sonra yapar:) Küçük yaşta yaparsa doğumdan sonra vücudu deforme olur. Sonra işin gücün yoksa estetikçilerle uğraş, botoks, silikon ameliyatları, diyetler, estetik ameliyatlar falan... İyisi mi bir sene sonra yapsın.
Benim bayisi olduğum firma bu aralar atağa kalktı. Tv reklamları, promosyonlar, etiketlerin ve pet şişelerin yenilenmesi derken anlaşılan köklü bir imaj değişikliğine gidiyor. Gitsin bakalım. Belki daha iyi olur.

Bizim buralar da yollarda ki trafik levhaları değiştirilip, yeni düzenlemeler yapılıyor ama ortaya çok komik uygulamalar çıkıyor. İki sokak var dı birine giriliyor, diğerine girilmiyor du. Şimdi bu girişlerin yerlerini değiştirdiler ve iki sokağa da iki taraftan da girilmiyor:) Tabelaları taktılar ama sokağın diğer tarafında ki levhaları kaldırmayı unuttular. Zaten kimsenin umursadığı yok:)

Sevgili günlüğüm, sıkı bir abone çalışması yapmaktayım fakat broşürüm bitti:) Ben de merkez den broşür istedim ancak onlarda da yokmuş. Böylece abone yapma çalışmalarım yarıda kaldı. Yani hızım kesil di:) (dün yazdıklarım gibi oldu)

Prinç kıtlığı şimdilik gündemden indi. Bu arada başbakan kayboldu, ekmek fiyatlarına %100 oranın da zam yapılacakmış, sosyal güvenlik yasası tamam, benzine zam geldi:), bilim adamları dişi sineklere kur yaptırdı (en önemli buluş bu olmalı. insanlık için çok önemli:) 301. madde tartışması kurul da kavgalarla devam ediyor. Şimdi sırada 1 mayıs gündemi var ama daha önce 23 nisan çocuk bayramının geçmesini bekliyorlar:) hemen ardından tartışmalar alevlenir:)

Yine gittim servis yaptım geldim. Gerçek yaşamdan alınma, günlük romanımı bitirmeye çalışıyorum:)

Bu akşam kesin belalı ile karşılaşacağız sevgili günlük. Hafta da bir görüşme konusun da anlaşmıştık. Cumartesi için bu gün görünmesi gerek. Hatun'un kartviziti olmalı, üzerinde isim soyat ve altında not.: "ben sizi bulurum". Şimdiye kadar hiç bir gayretim olmadı ama her istediğin de beni buldu. Demek "kadın isterse" böyle oluyor:)

Aşağı mahalle de bir karga ailesi yaptıkları yuvaya bir kaç yumurta bırakmışlar. Bizim mahalledekiler de daha tık yok:) Aşağı mahalleyi de sabah seslerden anladım. Sonra da geçerken baktım ve doğruladım. Yuvanın etrafın da bir koruma kalkanı oluşturmuşlar anlatamam. Düşmanları yanaşmak bir yana yakınına bile yanaşamıyor. Kesinlikle Amerikalı ve Rus bilim adamlarının incelemesi lazım:)

Evet sevgili e-günlük; buraya kadar. Artık yalvarsan da yazmam:)
Sana iyi akşamlar ve iyi yolculuklar diliyorum:)
Mutluluk ve huzur seninle olsun. Hoşçakal.

Biliyor musun? Kelebekler ayakları ile tat alırlarmış...
Güzel söz: "Günümüz insanları her şeyin fiyatını biliyor, ancak hiç bir şeyin değerini bilmiyorlar..." OSCAR WILDE

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..