Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Güncel e-günlük:)

Günaydın günlüğümün e hali;


Bugün hava açık ve güne açık ve güneşli başladı. Hafif de rüzgar esiyor. Yaz başlangıcın da hep ara ara sert ve yumuşak rüzgarlar eser. Doğa ana ağaçların çöpçatanlığını yapıyor. Allerjisi olanlar uzay dolmuşunda yer ayırtsınlar:)
Sabah işe geldiğim de apartman görevlisi bahçeyi ve girişi suluyor du. Hemen hortumu elinden alıp ben sulamaya başladım. Kendime geldim, açıldım, rahatladım:) Bahçe sulamayı çok özlemişim. Bu su tasarrufu yüzünden iki senedir bahçe sulayamıyorum. (oturduğum bina da kuyu yok) İyi ki işyerimin olduğu bina da kuyu var da sulayabildim.


Dün gece boss'u gezdirirken, dün tahmin ettiğim gibi "ben sizi bulurum" kartvizitli "belalı" arkamdan belime sarılarak geldi ve ce eee yaptı:) Bu gece saat 21:30 da onun evde buluşuyoruz. Bakalım nasıl bir gelişme gerçekleşecek... %99 bir şey olmayacak ve sadece sohbet edeceğiz.
Olasılıklar da yüzde hesabı kullanmayı çok seviyorum. Çünkü her şekil de haklı çıkıyorum:) Örneğin yarın hava %75 güzel olacak dediğim zaman, hava güzel olmasa da %25 ihtimal tuttuğundan yine ben haklı çıkıyorum. Bu yüzdelendirme aldatmacasını geçenler de borsa ile ilgilenen bir arkadaşıma yaptım. Bana borsa da bir kağıdı sor du ve ben de ona %95 çıkacak dedim. Ertesi gün gelip benimle dalga geçmeye çalıştı ve ben de ona her şekil de haklılık formülünü anlattım:))
Yarın hava %65 karlı olacak ve sıcaklı %70 -40 derece olacak:)


E-günlüğüm, cadde yine havanın güzel olduğu her hafta sonu bu hafta sonu da cıvıl cıvıl...
Bilim adamları dünya'nın homurtusu diye adlandırdıkları ve insan kulağının duyamadığı sesi halen çözememişler. Ben açıklayayım:) Diyalektik materyalizm kanunları na göre "her şey hareket halindedir ve hareket eden her şey ses çıkarır:) (çok kısa ve öz oldu:) Hele ki dünyanın iç yapısını bilen bu amcalar olayı çabuk ve kolay çözmeliler. Ben burada onları küçük düşürmemek için detaylı açıklama yapmıyorum:)


Sevgili günlük; oğlum dün akşam ben de kaldı ve birlikte rakı içtik, sohbet ettik. Dersleri pek iyi değilmiş ama normal. Bu yaşlar da onlar dersten başka her şeyi düşünürler. Zaten dersleri iyi olsa adam olacağından şüphe ederdim:)
Değerli e-günlüğüm; yine sürekli servise gidip geliyorum bu yüzden sanırım yola çıkman biraz gecikecek:)


Ne inkar edeyim ben de Milliyet Blog sayfaların da yazılanları okuyarak bazan insanların özel eşyalarını kurcalamış oluyorum:) Çok enteresan ve çok zıt görüşler var. Mükemmel bir renklilik hakim olmuş sayfalara. Kimse kimse ile kırıcı bir şekilde tartışmıyor (sanıyorum) kimse kimseye kötü şeyler söylemiyor. Güzel bir uyum var. Test edip onaylıyorum:)


Bugün de akşam oldu. (ne sanıyordun ki olmayacak mı) Çok yoruldum, kollarım ağrıyor. Akşam da misafirliğe gideceğim, uyurum her halde:)
En iyisi mi bol bol soğuk fıkralar anlatıp onu uyutayım. Traş olmayacağım, duş almayacağım ve soğuk espriler yapacağım. Ara sıra da esneyip, dişlerimi falan karıştırırım:) Hemen ön yargı devreye girer ve umduğu gibi biri çıkmadığıma karar verir bende derin bir nefes alırım:) Şimdiden gerilmeye başladım...
Evet günlüğüm; bir cumartesi akşamını daha birlikte uğurluyoruz. Sağlık, mutluluk ve huzur. Başka bir şey istiyorsam arap olayım... (dur bir gidip aynaya bakacağım) Pazartesi görüşmek dileğiyle hoşçakal...


Biliyor musun? Sarışınların esmerlere göre daha çok saçı varmış... (esmer kadımı ki:)
Güzel söz: "İyi dostu olanın aynaya ihtiyacı yoktur" MEVLANA

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..