Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E-günlükde "sevgilisizler günü" , doğum var:))

Kim sevgili, kadın kısmı mı, erkek kısmı mı? Kim kime hediye alacak ve sevgili olmak ne demek? Sevgili olunca sevgililer gününü mü beklemek gerek. Ya da sevgililer gününe sevgili ile mi girmek gerek? Anneler gününün hedef kitlesi belli "Anneler", Babalar günününde hedef kitlesi belli "babalar" Sevgililer gününde sevgili olmayanlar sevgililere hediye mi alacak, yoksa sevgililer aptal gibi bir birlerine mi hediye alacaklar? Öyle ya "anneler günü" nde anneler bir birine hediye almıyor ki... Hem bu kelime bana çoğul gibi görünmekte. "sevgili (ler)" Kelime iki kişinin karşılıklı kullanımına mı açık, yoksa ben merkezci bir bakış açısı mı var? Sonuna "im" eki gelirse başına rakam koymak gerekmez mi?

Merhaba e-günlüğüm; Düşünsene evli bir adamın karısından bağımsız bir sevgilisi olabilen, evli bir kadının kocasından bağımsız bir sevgilisi olabilen bir dünya da bu ne kışkırtmacadır böyle. Neden "karı kocalar günü" olmaz sanki? Bekarlar mı alınır. "Bekarlar günü" yaparsınız. Bekar adamın veya hanımın, sevgilisi olması çok doğaldır. Gün'lerin aramızda lafı mı olur. Hastalıkların bile günü, haftası olduğu dünyamızda, Onsekiz yaşından küçükler günü, onsekiz yaşından büyükler günü, kırk artı günü vs vs. olsa ne farkeder. Uzatmayalım. Evlilere gelelim. Evli erkeği örnek alalım. Kim sevgilisi, karısı mı, yoksa diğeri mi? (sekreteri, iş arkadaşı, mahallede ki kız vs vs.) Kesinlikle "karısı" değil. Öyle olsaydı "karısı" olmazdı... "Çapkın" ve "zampara" tabir ettiğimiz tipler ne yapacak böyle bir gün de? Ya adam (veya kadın) beş kişi ile birlikte oynaşıyorsa ve hiç birinin bir birinden haberi yoksa sevgililer gününde telefonlarını kapatıp şehir dışına mı kaçacak? Bence bu günü ikiye ayırmak daha akıllıca. Hem alışverişleri ikiye katlar. Şöyle: Öğleden evvel "erkek" sevgililer günü, öğleden sonra "bayan" sevgililer günü olmalı. Yani öğleden evvel bayanlar, erkeklere hediye vermeli, öğleden sonra da erkekler, bayanlara hediyeler vermeli. Böylece ortalık iyice karışır ve bir gün için de iki kez görüşmek zorunda kalan evli arkadaşların hepsi enselenir. Diğer sevgililer gününe kadar da boşanmış olacaklarından, dünyada ki sevgililerin sayısı her sene ikiye katlanarak artar. (Boşananan çiflerin sevgilisi olmayan taraf da, sevgili bulacağından) Bu global krizlere bile çare olarak görüşülebilir. En önemli konuyu daha yazmadım. Ya sevgilimin benden başka sevgilisi varsa?... Yine sevgililer günü kutlaması makbul olur mu? Yoksa haram mıdır? Offff sıkıldım.

"Sevgililer günü" nasılsa yarın. Bugün "sevgilisizler günü" ilan edelim olay kapansın. Bütün sevgilisizlere buradan sabır ve acil şifalar diliyorum.

Kısa vadede hormonal, orta vadede normal, uzun vadede anormal... Bir insanı severseniz mutlaka (adı menfaat olmasada) siz ondan, o sizden bir şeyler beklemekte. Beklerken de bir beklentisi olmadığını söylemekte (işte yalan başladı) Bir taraf karşılık vermezse seks bile gerçekleşmemekte.

Değerli e-günlüğüm; Yazıktır onlara. Bir sevgilileri bile yok. Olsa da farketmiyor zaten. Onların bu konuya bakış açıları ve uygulamaları çok farklı. Evet Boss ve Linda'dan söz ediyorum. Beni çok sevdiklerini biliyorum ama kendilerine benzeyen bir sevgili edinmeleri gerek. Aslında var ama bizim gibi değiller. Bir arada olmaya çalışmıyor, özlemiyor, aşık olup bunalıma girmiyorlar. Bir araya geldiklerinde, eğer şartlar uygunsa, sadece tek bir şey yapıyor ve soylarını devam ettirmeye çalışıyorlar. Yani çiftleşip, üremek istiyorlar. Onlar için "sevgililer günü" bir araya gelip çiftleştikleri, seks yaptıkları gün diye düşünüyorum.

Saygıdeğer e-günlüğüm; bu konu çok yer kapladı biliyorum ama sabırlı ol biraz. Yarın da çok yer kaplayacak...

Dün gece Boss'un yemeğini verip içkimi hazırladım (votka portakal) ve bahçeye çıktım. Boss yemeğini bitirmişti bile. O'nu dolaşmaya çıkardım. Ortalarda kimse yoktu. Havalar böyle serin ve ıslak olunca pek kimse köpeğini gezdirmiyor. Kısa bir yürüyüşten sonra bahçeye geldik ve Boss'u saldım. Serbestken daha mutlu oluyor. Dışarıda oturduğum süre bol bol sohbet ettik ama o sadece beni dinlemekle yetindi. Yani monolog yapmış oldum.

Sabah Linda ile işe geldik. Hava bu gün serin ve rüzgarlı. Hafif de yağmur yağıyor (çiseliyor) Dün, bu gün için verdiğim siparişlerim için hazırlık yaptım. İşlerim bitince çayımı demledim ve sabah servisleri başlayıncaya kadar oturup çay içtim. Saat 9 gibi telefonlar çalmaya başladı ve keyfim sona erdi. Siparişlerim öğleden evvel geldi ve kamyonu boşaltıp servislere devam ettim. Ardından iş yerine dönüp öğle yemeğimi yedim. Tabi tatlı olarak fındıklı tahin helva vardı.

Sakin geçen bir gün. Yağmur yine hiç durmadı. Zaten önümüzde ki hafta kış geliyor muş... Öğleden sonra da sakinlik devam etti. Tek tük siparişler sayesinde biraz dinlenmiş oldum.

Abonelerimden birinin (Tarkan) hanımı doğum yaptı ve bir kız bebek dünyaya getirdi. Geçmiş olsun, analı babalı büyüsün... Millet boşanıyor bunlarda çocuk doğuruyor. Ben ona dedim kız olacak diye dinlemedi. Oldu iki kız. Şimdi ne yapacak acaba? Kesin erkeği buluncaya kadar fabrika, şey pardon yenge üretecek... Hayırlısı olsun arkadaşım. (hem abone, hem arkadaş olunca böyle oluyor)

Gün sakin geçiyor derken akşam aniden hareketlendi. İnsanlar akşamı bekliyor muş. Neyse hepsini bitirip seni yol etmeye geldim. Biraz geciktin ama kusura bakma. Sen de sevgilisizsin zaten. Bu gün senin günün olsun, günün kutlu olsun... Her şey gönlünce olsun...
Yarın: Sevgililer Günü

Biliyor musun: Şubat ayında doğan toplam kişi sayısı: 9, 780, 391
Çirkin söz: "Biz seri katiller sizin oğlunuz ve sizin kocanızız. Biz her yerdeyiz ve gelecekte daha çok çocuğunuz ölmüş olacak..." Ted Bundy (seri katil)
Güzel söz 1: "İlk ve son aşkımız, kendimize karşı olandır..." Bovee
Güzel söz 2: "Sevgili ne o, ne de bir başkası. Sevgili bakış açısı. Bakmasını bilirsen bir ağaç bile sevgili olur, bakmasını bilmezsen kırk yıllık dost düşman olur..." HZS BBY (Bu Blogların Yazarı)

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..