Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Gürültü çağındayız

Gürültü çağındayız
 

Kimse dinlemiyor, karşı görüşe saygı göstermiyor. Sokakta fabrika ve trafikten gelen sesler, evde televizyondan gelen sesler(en nefret ettiğim ses). Bunların dışında beni son zamanlarda rahatsız eden bir ses de rüyalarımda yakaladı. Belki ekonomik kriz, belki savaş, belki kendi iç huzursuzluğum ne denirse artık. Bu gürültülerin sebebini anlamak için sessizce bir köşeden hayatı gözlemlemek gerekiyor. Ben bunu denedim ve hep gözden kaçırdığım şeyleri gördüm.

Koşuşturmadan olsa gerek hep "teğet" geçmişiz. Neyse ben anladım ki heyecanımızı elimizden almışlar, umutlarımızı istedikleri gibi yönlendirip rüyalarımıza girmişler, bizi yok saymışlar. Bahaneleri kendimize görev bilmişiz.
Öfkemizi hep içimize atmışız, ailemizle paylaşımlarımız azalmış, meğer her şey gürültü yapmaktan ibaretmiş. Evet arkadaşlar çağ atladık. Artık gürültü çağındayız. Kimsenin dinlemediği, anlamadığı ve anlatamadığı, manevi güzelliklerin yerini maddi olanaklara bıraktığı, hayatı sadece televizyondan öğrenmeye çalıştığı, dizilerin baş tacı edildiği, bilginin ve ilginin eksildiği güzide!çağ hayırlı olsun...

 
Toplam blog
: 4
: 1304
Kayıt tarihi
: 13.02.09
 
 

Pazarlama mezunuyum. İşletme 3. sınıf öğrencisiyim. Ptt' de memur olarak çalışıyorum. Blog yazmak, k..