Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '22

 
Kategori
Müzik
 

Ebru Gündeş Söylüyor

Türk müziğinin güçlü seslerinden Ebru Gündeş, yıllardır hem dinlemekten hem de söylemekten keyif aldığı şarkılardan oluşan 'Ebru Gündeş Söylüyor 1' isimli dijital albümünü Nisan ayının ilk gününde yayınladı. 11 şarkıdan oluşan yapıtta; Türk sanat müziğinden, arabesk'e kadar olan geniş repertuvarıyla müzik severlerle buluştu. Açılış şarkısı Aslızen imzalı 'Hayat' albümün demir başı olmaya hak ediyor. 'Çok Üzgünsün Arkadaş', 'Seni Yazdım Kalbime', 'Rüzgar Söylüyor' ve 'Sen Gençliğimin Katilisin' albümün lokomotif şarkıları olmaya aday.
 
 
Sen Ben Aşk
 
Işın Karaca, yeni pop albümü 'Sen Ben Aşk'ı geçtiğimiz hafta dijital platformlarda yayınladı. En son beş yıl önce yayınladığı 'Eyvallah' albümü ve peşi sıra gelen teklilerle birlikte yeni albümünde habercileri olmuştu. Albümün açılış şarkısı olan Işın Karaca ve Can Yapıcıoğlu iş birliği hazırladığı 'Rest' Işın Karaca normlarına uygun tam bir pop şarkısı. 'Rest'te yeni 'Mandalinalar' 2022 versiyonuna yakın bir sound olduğunu düşünüyorum. Çıkış şarkısını oldukça beğendim. Albümde iki Sezen Aksu şarkısı bizi karşılıyor. 
 
'Bu Gece' ve 'Tükeneceğiz' yer alıyor. Özellikle 'Bu Gece'nin arajmanına bayıldım ve Işın Karaca'nın halk diliyle zenci gırtlığını sıklıkla duyduğumuz bir iş olmuş. Geçtiğimiz yıl yayınladığı 'Geri Gelme'nin yeni versiyonu da yer alıyor. Albümün köprü görevini daha çok 'Rest' ve 'Bu Gece' yaptığını düşünüyorum. Karaca, bu yılda yeni projeleriyle dur durak bilmeyecek. Yeni bir 'arabesk' albümünün de sinyallerini verdi. 
 
 
Cemiyet Gazinosu'nda sezon finali
 
Geçtiğimiz Şubat ayında başlayan Cemiyet Gazinosu projesine başlayan Cem Belevi, projenin son şarkısı 'Sevdim' ile sezon finalini yaptı. Çıkış şarkısı 'Ondan Vazgeçemem Ben' İrem Derici düeti 'Belki' getirdiği başarıların ardından 'Baş Tacım', 'Bilmez' akustik versiyonunu ekleyerek mini albümünü tamamlamış oldu. Duyumlarıma göre; ilerki dönemlerde bu projeyi büyük salonlarda ve açık hava konserleriyle daha da büyüteceğini ve farklı sürprizlerinde olacağını öğrendim. Bence de bu çalışma albüm olarak kalmamalıydı, isabetli bir karar olmuş. 
 
 
Neyin Var? 
 
Burak Orhan’ın 'Neyin Var'ı geçtiğimiz haftanın yeni çıkan şarkılarından bir tanesi. Özgür Aras şarkının demosunu ilk dinlediğinde nakaratın melodisi ve sözlerine vurulmuş. Şarkı günlerce dilinden düşmeyince şarkıyı yazan ve besteleyen Melda Gürbey ve Nurettin Çolak’tan şarkıyı istemiş ve böylece prodüktörlüğünü üstlendiği Burak Orhan’ın yeni çalışması hayat bulmuş. 
 
 
 
furkancanhazar@gmail.com
 
 
 
Toplam blog
: 140
: 151
Kayıt tarihi
: 20.08.16
 
 

Popular Culture ..