Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '12

 
Kategori
Mizah
 

Editör dedikoduları...

Editör dedikoduları...
 

foreigntradepost.com


"Dikkat ettin mi?"

 
"Neye dikkat ettim mi?"
 
"Sapığımız geri gelmiş"
 
"Evet ya, ben de yeni farkettim"
 
"Uzun zamandır yoktu piyasada"
 
"Evet, bu defa hızlı girdi"
 
"Herhalde erkek arkadaşından yeni ayrılmış"
 
"Bence de, bazı şeyler yazılarına vurmuş demek ki"
 
"Neyse, demek ki kendisi böyle deşarj oluyor."
 
"Yazsın bakalım, o tip yazıların da meraklıları var."
 
"Başka biri de hoca kesildi başımıza"
 
"Ya, gerçekten öyle, her Cuma vaaz veriyor burada"
 
"En sonunda o da araziye uydu demek ki"
 
"Nasıl yani?"
 
"Başbakan dindar gençlik yetiştireceğiz diyor ya, o yüzden bu yazılar reyting yapabilir."
 
"Evet, evet, gün geçtikçe takipçileri çoğalıyor."
 
"Senin Newyork'lu da uzun zamandır yazmıyor."
 
"Evet, ben de farkettim."
 
"Bu yıl ABD de başkanlık seçimleri var ya, Obama'nın kampanyasında çalışıyor galiba"
 
"Olabilir, hiç de belli etmiyor, ama saman altından su yürütüyor olabilir."
 
"Belki de Obama'nın danışmanı olur ilerde."
 
"Hiç belli olmaz, olabilir tabii,"
 
"Bir yazarımız da "Benim küçük köpek balıklarım" başlıklı bir yazı vermişti yayına."
 
"Evet, yazıyı okuyunca, tam zıpkınlayacaktım, baktım ki kendisi zıpkınlamış."
 
"Nasıl yani?"
 
"Yazısını geri çekmiş"
 
"Ama yeniden yayına verebilir."
 
"Bilmiyorum artık, takipteyim, öyle dişe dokunur şeyler yazarsa, hiç bakmam, hemen zıpkınlarım yazılarını"
 
"Bence de zıpkınla"
 
"İstanbul'a gelen bir blog yazarımız, blog yazarlarına hareket getirdi."
 
"Evet, gerçekten öyle. Kendisini çok seviyorlar."
 
"Tamam da, neden o yazarımızı güvenilir üye yapmıyoruz ki?"
 
"Bilmiyorum, her an mahzurlu şeyler yazabilir gibi geliyor bana."
 
"Ya kimleri güvenilir üye yaptık da bu hocamızı neden yapmıyoruz?
 
"Bence biraz daha izleyelim bakalım, dişe dokunur şeyler yazmazsa, neden güvenilir üye yapmayalım."
 
"Benim en çok beğendiğim yazarlardan biri de Adana'lı yazarımız"
 
"Ya hiç, sorma, kendisi hep nostaji takılıyor."
 
"Görselleri de çok güzel aslında."
 
"Evet, evet, aslında böyle blog yazarlarına çok ihtiyacımız var."
 
"Yine de yazılar içersinde ağırlık şiirlerde."
 
"Öyle, şiir var şiircik var. Ama hepsini yayınlıyoruz işte."
 
"Neyse, yine bloglar birikmiş. Haydi, ben nöbeti devralıyorum. Şimdi onları okuyayayım, Bundan sonraki saat de sıra sana gelecek."
 
"Tamam, haydi sana kolay gelsin." 
 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..