Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '07

 
Kategori
Güncel
 

Editörler uyur mu?

Editörler  uyur mu?
 

Yazma dürtüsü insanı esir almaya görsün. Klavyenin tuşlarına aşina olmuşken, dur durabilirsen. Bu gün yine çakılı kaldım bilgisayarın başında. Şimdi böyle yazarken arada soluklandığım oluyor tabi. Zaman nasıl tükeniyor, anlamak olanaksız. Blog habercime bakıyorum, yorumlara yanıt veriyorum. İlginç gelen konulara blog yazıyorum. Derken günü bitirmişim.

Küçük oğlum "Baba bu gün birilerine gitmeyecek miyiz" diye sorarken, bir taraftan yanıt yetiştiriyorum.
Diğer taraftan evdeki yapılacak işlere destek oluyorum. Eşimde çocuklarla aynı türküyü tutturunca "Bir tavla ya ne dersin "diyerek kanına giriyorum. Son günlerin değişmeyen sonucu A-siyazar yine galip. Aslında fazla sevmem tavlayı, ama yenilecek birileri olunca neden oynamayayım değil mi?

Gün çabucak tükeniyor aslında. Zamanı tutamıyoruz ellerimizde. Ümit beyin İzmir buluşması ile ilgili blogunu okuyunca neden olmasın diye düşünmeden edemedim. İzmir'e ayak basmayalı neredeyse, (tatilden dönerken bir kaç saatlik uğramamı saymazsak) otuz yıla yakın bir zaman geçmiş. Yolun yarısını çoktan geçtiğimiz ortaya çıkıyor ama olsun. Nasılsa İzmir'e dostlarla buluşma beklentisi ile gideceğiz. Medyatikler gibi yeni keşifler yapacak halimiz yok. Neyse, sözü nereden getirdiysem buraya , beni açmaz bu konular.

Şimdi bu yazıyı buraya kadar okuyan arkadaşlar "Ne ilgisi var başlık ile "diye geçiribilirler aklından. Doğrusu bende aynı sizler gibi düşündüğümden hemen bir bağlantı kurma çabasına giriceğim kuşkusuz. Tam başlıktaki soruyu yöneltmenin zamanı; editörler haftasonları uyur mu?... Şurada iki yazı yazıyoruz acımasızca tükenen zamana bir çentik atıyoruz ki bekle yayına çıksın. En azından 'haftasonu kapalıyız' yazın veya eleştirilecek bir taraf varsa bekletmeyin saatlerce... Anladık "Güvenilir üye " değiliz bu alemde ama işi bu kadar uzatmanın alemi ne kardeşim... Şimdi olduğu gibi aklımıza eseni yazıyoruz "Yayına al"... Ondan sonra bekle... Kendimizi eski yeşilçam filmlerinde oynamaya çalışan figüranlar gibi hissettirmenin ne alemi var şurada... Eğer varsa bir arıza bilelim ona göre bir hal çaresine bakarız evlallah...

Görüşmek üzere...

*Okuyucuya: Editör arkadaşlar incelik göstererek, gecikmelerin yoğunluktan kaynaklandığını belirttiler. İlgilerine teşekkür ederim.


 
Toplam blog
: 1114
: 827
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..