Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '10

 
Kategori
Blog
 

Editörler kaynatıyor! (Hep biz kaynatacak değiliz ya!)

Editörler kaynatıyor! (Hep biz kaynatacak değiliz ya!)
 

Bizde yeni başladınız galiba, hoş geldiniz kardeş!
Hoş bulduuk sağolun!
Hangi kategoriye verdiler sizi?
Şiirlere bakıyorum şimdilik!
Torpillisiniz anlaşılan, beni blog kategorisinde başlatmışlardı! Anime/Manga için başvurmuştum oysa!
Neydi o günler yaa!
Hoş sesleri çıkmıyor bu aralar!
Aman sus, tahtaya vur nazar değmesin!
Siz rahat bir dönemde geldiniz valla!

Hımmm belli, uyarı geldi bilgisayarımdan duymadınız mı?
Üfff, iki dakika bırakmıyorlar ki konuşalım!

Daha önce nerelerde çalıştınız?
Şeyy, uluslararası bir basın kuruluşunda!
Pardon arkadaşlar, al bir şiir daha yayına alıp hemen geliyorum!

Zahmet olacak size!

Görevimiz efendim, iki dakikada hallederim şimdi şipşak!

Hııı, tabi tabi!

İki dakkada halledermiş miş! Yabancı basın kuruluşuymuş muş!

Makam arabası da veriyorlar mıydı bari!

Nasıl da kasılıyo, gören de Başeditör sanır!

Hepi topu yayına al tuşuna basacaksın yahu, şiiri de denetleyecek halin yok ya!!

Ne yazılar ne yorumlar gördük biz akıllım!
Onlardan bir tanesi sana denk gelse, okurken hüngür hüngür ağlardın valla!

Yakın takip için gecenin bir yarısı uykudan uyandığımı bilirim!

Kimi yazarlar arasında kapışmaların ardı arkası kesilmezdi!

Sanki bir ateş topu gibi gelirdi karşıdan, karşıdan!
Klavye şakırtıları adeta çınlardı kulağımda!
Tuşlara dokunuyorlar mı, çakıyorlar mı belli değildi!
Okusan bir türlü, okumazsan bir türlü!

Yav arkadaş emek vermiş bir blog yazmış ne güzel!
Hem de meslekibir konu, çok da anlarsın ya!

Bir kez olsun yüreğine sağlık desen ya!
Ama olmaz anam, yazmaaaz!
Karşıdakini çatlatacak ya!

Eee, onun da eli armut toplamıyor ya, ağzının payını verecek illaki!
Sözlerinizi aynen iade ediyorum dese iyi!
Valla çırpar!
Çırptığı da onu yeniden çırpar!

Sabahlara kadar beklemelerimiz ondandır!
Lap-top kucağımda iki demlik çay içerdim bana mısın demezdi!

Şiştt, şiir departmanı görevlisi hazretleri geliyor, bunları duyarsa üç güne kalmaz kaçar valla!!

Ama özlüyorum o günleri bee, canımız sıkılmazdı en azından!!

Bir umutla blog yazarları tartışıyor kategorisi açtık ama yine tık yok!

Neyse, bugün cappuccino yapma sırası kimdeydi?

blognot; konuyu Editörlerimizin hoşgörülerine sığınarak yayınlıyorum:-))

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..