Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '10

 
Kategori
Blog
 

Dokuz 100!

Dokuz 100!
 

Çok yazı yazıyorum!

Bunların çoğu şiir biliyorsunuz!

İlk başta “siyaset” kategorisinde yazı yazdığım için bir ay öncesine kadar bu kategoride devam ettim. Kıramadım!

“Dostluk” kategorisindeyim şimdi!

Siyaset yazan birinin şairliği olmuyor! Şairliğimi siyasete feda etmeyeyim dedim ve kategorimi değiştirdim!

Şimdi daha geniş bir yelpazeyi kucaklıyorum!

Herkes okuyor şiirlerimi artık!

900. yazım bu!

Uzun yazmayacağım!

Bana ilham veren tüm sevdalarıma ve duygularıma ortak olan tüm dostlarıma teşekkürler ediyorum!

İyi ki varsınız!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..