Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Efe 19 Mayıs'ı Kutladı

Efe 19 Mayıs'ı Kutladı
 

Sevgi & Efe


Nasıl heyecanlıydılar o gün. Ata'mızın gençlerimize armağan ettiği, Kurtuluş savaşımızın başlangıcı olan 19 Mayıs Gençlik ve Spor bayramını kutlarken çocuklarımız, gençlerimiz...Bütün heyecanları, coşkuları, mutlulukları yüzlerinden okunuyordu yavrularımızın.

Bal kuzum Efe'de de aynı heyecan vardı, günlerce bu coşkulu gün için hazırlandı. Okulumuzda yapılacak olan 19 Mayıs kutlamaları için bütün hazırlıklar tamamlandı ve çocuklarımızdaki heyecan dolu bakışlar arasında Ata'mıza saygı duruşuyla başladı. Şiirler okundu, koromuz en güzel marşları söylediler, günün anlam ve önemini belirten konuşmalar yapıldı, folklör gösterileri yapıldı veeee, Efe'nin de katıldığı tango gösterisi başladı...

Ben de çok heyecanlanmıştım, ilk defa Efe'yi tango yaparken izleyecektim...Merakla bekliyordum, laf aramızda Efe biraz nasıl anlatsam, hani çok estetik olmayan bir çocuk! o yüzdendi nasıl olacak diye merakım...

Sevdimmm, bir genç kadınıııııı....
Ansammmm onun adınıııııı.....
Her şey beni ona bağlar,
Kalbim durmadan ağlarrrrrr....
Aşkım hiç sönmeyecek
Gitti o dönmeyecek,
Uzun yıllar geçse bileeee
Yaşarım hayaliyleeeee...


diye başlayan müzikle birlikte o güzel dansa başladılar. Kız arkadaşının elinden tutmuş en kibar şekliyle kavalyelik yapıyordu yakışıklı oğlum...Ayyy ay ay nasıl da kibar, nasıl da mutlu görünüyor, nasıl da güzel dans etti benim oğlum, nasıl da güzel eşlik etti damına. Siyah gömlek, siyah pantolon, kırmızı aksesuarlarla nasıl da şıklardı. Hele kızlar, kırmızı elbiseleriyle prensesler gibiydiler.

Kemanımla ona bir ses verebilseydim eğer
Bu sesimle ona ersem
Bana dünyaya değer
Ne yazıkki, deniz engin
Şu ufuklar örgün
Bilemem ne doğuyor her yeni gün....

Bütün ekip çok güzel bir uyum içindeydiler. Hiç şaşırmadılar, iki ay gibi kısa bir sürede hazırlanmalarına rağmen... Kızları fırıl fırl döndürdüler en kıvrak hareketlerle. Nasıl heyecanlıydılar, nasıl yürekleri coşku doluydu, nasıl mutluydular görmeliydiniz.

Yarın olsun yarın olsun diye renkler soluyor
Neye baksam ne işitsem bana bin dert oluyor,
Bu karanlık günün elbet gelecektir sonu
Kalbim özlüyor onu

Gösteri sonunda, sınıf öğretmenimiz, dans öğretmenimiz ve tabii çocuklarımız, o coşku dolu çocuklarımız, sundukları muhteşem performanstan dolayı öyle mutluydular ki...mutlulukları yüzlerinden okunuyordu. Emeği geçen öğretmenlerimizi, bal kuzularımızı yürekten kutluyor ve ayakta alkışlıyorum.

Kutlamalılar, yavrularımız böyle anlamlı günleri, en güzel şekliyle kutlamalılar. Geleceğimiz onlara emanet... sağlıklı, mutlu olsunlar ki vatanımıza faydalı olabilsinler.

Sevgiyle ve mutlu kalın.
 
Toplam blog
: 184
: 2109
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1974 Bremen doğumluyum. Hayatın Med-Cezir'lerle dolu olduğuna inanırdım; yaşaya yaşaya anladım ki ö..