Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E-günlük sigara içiyor:)

Bir dakika! Önce bir sigara yakayım. Çünkü kapalı alandayım. Sigara içmek yasak. Yani kapalı alanda sigara içecek, açık alan da seks yapacağız. İkisi de artık aynı heyecanı veriyor. Hayatımıza yeni fantaziler ekleyen devletimizi saygı ile selamlıyor ve yasakların devamını diliyorum... Söylenecek çok söz var ancak, ne demişler: "Anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır..."

İyi bayramlar e-günlüğüm; Bu gün Atatürk'ü anma, gençlik ve spor bayramı. Yani bu gün dışın da Ata'yı anmamıza gerek yok. Ne diyorsun? Neredeyse her gün Ata ile yatıp kalkacağız. O'nu Seviyor, saygı duyuyor, özlüyor, ve mumla arıyoruz... He geçen gün kıymeti katlanarak artıyor belli bir kesim için... Belli bir kesim de "keşke hiç olmasa idi böyle bir adam" diyor.

Evet sevgili günlük; Cumartesi akşamı belalı ile Uluslararası, geleneksel, düzenli buluşmamızı gerçekleştirdik. Fena değildi. Huzursuzluk olmadı. En sonun da benim huzursuzluğu sevmediğimi, huzur adamı olduğumu anladı herhalde...

Pazar sabahı Arabama haftalık akaryakıtımı aldıktan sonra, dükkan için kesilmesi gereken suntalar var dı, onları kestim, motoru elden geçirdim. Aküsü bitmişti onu şarj ettim, otomatik marş basmıyor du onu yaptım, temizledim, çalıştırdım ve aküsü iyice dolsun diye motorumu gezmeye çıkardım... Epey gezdirdim. Zaten hava da çok güzeldi. Dönüş de motor eğilerek bana teşekkür etti. Kolay değil nerede ise yedi aydır apartmanın bodrum katında karanlık ve izbe bir yerde tek başına yatıyordu. Yazıktır onaaaa.

Değerli e-günlüğüm; pazar günü bir de bahçede ki ağaçlara göz gezdirdim. Arkalarda ıhlamur, erik ağaçları ve üzüm bağı var. Bol bol gül ve ortanca var. Onun dışın da çam, çınar ve selvi var. Yemyeşil güzel bir bahçe.
Son dakika: Türkiye’de, 15-24 yaşları arasındaki 4, 4 milyon genç eğitim ve üretim dışında bulunduğu ortaya çıktı. (ntvmsnbc) Ben de düşünüyordum; "mesai saatlerin de ortalıkta bunca insan ne arıyor" diye

Dün gece erdoğan abi ile görüştük. (ben ona gittim) İnanmayanlar için söylüyorum: Gerçekten gözü çok kötü rahatsız. Israrla bayram kutlamalarına katılmak istedi ama doktorları istirahat etmesini söyledi. Gözünün rahatsızlığı çok önemli. Bayramı izlerken en çok kullanılan organdır. Bu yüzden ona hak veriyorum. Erdoğan abime acil şifalar diliyor gözünün üzerine fazla oturmamasını öneriyorum...

Sabahtan beri bir koşuşturmacadır gidiyor. İnsanlar önce arıyor, sonra da "aaa bugün bayram, siz tatil değil misiniz?" diye soruyorlar. "Evet tatiliz, yataktan kalkıp size su getiriyoruz" Eğer bayram günleri tatil yapacak olsak her gün tatil yapmamız gerek. Hayır biz pazar günleri, yılbaşlarının ertesi günleri ve dini bayramların (şu bir hafta süren bayramlar) birinci günü hariç, tatil yapmıyoruz. Zaten bu şekilde sene de otuzbeş gün tatil yapmış oluyoruz. Adam olana çok bile...

Sevgili günlüğüm; iyi ki motoru çıkarıp bakımlarını tamamlamışım. Biraz önce arabam mazot akıtmaya başladı ve servisi çağırdım. Mazot hortumunda delik tespit ettim ve servisi arayıp söyledim. Birazdan gelip arabayı alırlar ve ben, motorla servise devam ederim. Bu da geçer ama geçerken biraz cebim yanacak.
Bu nasıl bir uygulamadır anlamak olası değil... "Avustralya’nın başkenti Canberra’nın civarında, çevreye zarar verdikleri için yaklaşık 400 kangurunun öldürülmesine başlandı." (ntvmsnbc) Çevreye zarar veren yaratık belli. O hayvanları öldürerek çevreye zarar verdiğinin farkında değil mi bu az akıllılar??? Sinirlenme günlüğüm, doğa da zaten çevreye zararlı insanları alıp götürüyor...
Evet sevgili e-günlüğüm; Arabamın tamiri biraz önce bitti. Motorla servis yapmaktan canım çıktı. Sadece mazot akıtmıyormuş, bir de termostat kırılmış, su akıtıyormuş. Bu iş çok tuzlu oldu. Gitti altı aylık kar...

Takma kafana günlüğüm; raba hastalandı, hastaneye gitti, anjiyo ve kardiyo yapıldı, tansiyon falan ölçüp organ nakli yaptılar. Şimdi iyi. Hemen taburcu ettiler.
Bu günlük bu kadar yeter. Unuttuğum birşey var mı bilmem. Senin yolun açık olsun, herkese benden selam söyle. Yarın nasılsa görüşürüz. Hoşçakal...
Not: Açık içki verilir, kapalı alanda sigara içilir...

Biliyor musun? Yunuslar, bir gözleri açık uyurlarmış... (İnsan gibi bir düşmanı var. Bence bütün hayvanlar iki gözü açık uyumalı :)
Güzel söz: "İnsan, hayatının dörtte üçünü, yapamayacağı şeyleri istemekle geçirir... DIDEROT (çok doğru be diderot abi:)

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..