Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '06

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Eğitim şart!

Eğitim şart!
 

Eğitim şart diye bas bas bağıran bir ülkede yaşarken galiba bazı kesimlerin eğitim anlayışı çok farklı!
Bizim eğitimden anladığımız çocuklarımızın okullarda eğitim alması, okullarda eğitim alırken kültürlü bir birey olarak yetişmeleri. Kapalı kapılar ardında bir dünya kurup çevrelerini tanımalarına izin vermeden eğitmek değil bizim eğitim anlayışımız. Laik bir dünyada laik bireyler yetiştirmek bizim anlayışımız! Hükümet türban sorununa çare arayacağına önce kuran kurslarına çare bulsun. Yok bulmaz ama kendi çocukları onun bunun sırtından geçinip Amerikalar'da eğitim görürken, neden cemaatleri kuran kurslarında eğitim görmesin ki yoksa kim sektör yaratıp çocuklara para yollayacak!

Birebir şahit olunca daha çok üzülüyor insan, evimi yanlışlıkla kuran kursu diye aramasalardı belki de bu yazıyı yazmak aklıma bile gelmeyecekti. Kardelenlerimizi karın altından çıkarmak için baba bizi okula gönder kampanyaları düzenlenirken yanında bir de baba beni kuran kursuna gönderme çalışmaları yapılması lazım. İnsanları bu zihniyetten arındırmak çok zor. Neden daha hayatının baharında çocukların beynini örtüyorsunuz? Bu kadar insanın gözünü nasıl kör ettiğinizi hala anlamış değilim. Yeri gelmişken cübbeli ahmet hocadan bahsetmemek olmaz. Bu ve bunun gibi insanlar gözlerini kör ettikleri insanların sırtından geçinmeyi nasıl da becerebiliyorlar. Ama helal olsun bu insanlara öyle bir göz boyama ki yayınlanan görüntülerin, yapılan açıklamaların, ortaya çıkarılan sahtekarlıkların ardından hala hocamızın gözümüzdeki değeri arttı diyebiliyorlar. Fazla söze ne hacet hocam, eğitim şart!

 
Toplam blog
: 11
: 1082
Kayıt tarihi
: 22.10.06
 
 

1984, İstanbul doğumluyum.İki çocuklu bir ailenin büyük çocuğuyum. Karadeniz Teknik Üniversitesi, ..