Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '06

 
Kategori
Erkek Modası
 

Şimdi de bunlar modaymış...

Moda deyip geçmemek lazım bunlarda modaymış. Ne modası demeyin ilginç ama moda işte!...

Kokulusu var, kokusuzu var, renklisi var ne isterseniz yani her zevke uygun tabi öyle zevkleriniz varsa. Aman nelere kaldık başımıza taş yağacak demeyin. Adamlar yapmış işte, sağlık açısından çok uygun. E be kardeşim kalkıp da çakmakların yanına koyarsan mağazada, renkli paketlerde de sunarsan müşteriye kibrit zannedebilirler. Aaaaa bakın T-box kibrit de çıkarmış diyenler olabilir. Ta ki pakettekinin ne olduğunu anlayana kadar üstündeki o küçük küçücük yazıyı gözleriniz seçip de okuyana kadar.

Bugün bayram alışverişine çıkmaya fırsat bulamadığım için, alışverişe çıkmıştım. Büyük bir hazla alışveriş yaptıktan sonra kasaya geldim, biraz sıra olduğundan vakitinde kendimce çabuk geçmesine katkıda bulunmak için kasadaki minik T-box ürünlerini inceliyordum. Çakmakların yanındaki kibritleri aldım kendim renkli şeyleri pek severim de... Kibrit kutusunun üstünü okumaya çalışıyordum. Ve işte o an, kibrit kutusu prezervatif kutusu çıktı. Elektrik çarpmış gibi oldum elimden sepetine fırlayıverdi.

Aklınızda bulunsun T-box'ın bu küçük şirin ürünlerinden görürüseniz kibrit kutusu sanmayın:)

 
Toplam blog
: 11
: 1082
Kayıt tarihi
: 22.10.06
 
 

1984, İstanbul doğumluyum.İki çocuklu bir ailenin büyük çocuğuyum. Karadeniz Teknik Üniversitesi, ..