Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '12

 
Kategori
Eğitim
 

Eğitim sistemimiz nedir ne olmalıdır?

Eğitim sistemimiz nedir ne olmalıdır?
 

Bir tarafta kafası dumanlılar( Yaklaşık yirmi milyon kadardırlar… Deli demek isterdim ama elimde her birisi için alınmış rapor/belge yok. O yüzden iftira atamam.. Dumanlının anlamında sakın başka şey aramayın; fikri ve ruhu kendi düşüncesinin etkisinde kalıp, havalarda uçanlar demek oluyor.) ile bir tarafta kafası yemlenmişler (Bunlarda yaklaşık yirmi milyon kadardırlar… Bunlara da zır deli demek isterdim ama dedim ya elimde her birisi için alınmış belge/rapor yok. Ve ben iftiracı değilim… Yemlenmeyi de sakın yanlış anlamayın; sürekli açık beyinli olduklarından, fikri ve ruhu dünyanın her yerinden etkilenmişler demek oluyor.)  arasında geçen anlayış farkına eğitim denir. 

Bu anlayışı hayata geçirmek (Yaklaşık on beş milyon kadar bebenin (yaş dalın, aklı ermezin) kendilerine benzemesi için yapılır...) için uygulanan her tür stratejiye de eğitim sistemi denir… Yani bizdeki aslında eğitim savaşıdır… 

Bence ise bu bebelerin tek başarısı bu savaşın dışında kalabilmek olacaktır… Okumayı yazmayı öğrensinler yeter… Bir de yabancı dil öğrenirlerse kaymaklı kadayıf olur…

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..