Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Eğri söz

Eğri söz
 

Gönül koyar isen, gönül üstüne.
Vebali büyüktür, kurtulamazsın.
Katarsan haramı, helal üstüne.
Mahşer kantarında tartılamazsın.

Sana dokunmasa da, yılanla yatma.
Dünyalar verseler, sırrını satma.
Otur kendin ağla, yetim ağlatma.
Soyunu, sopunu sürdüremezsin.

Güvenme dünyanın yalan malına.
Öteye bir çivi götüremezsin.
Çıkma muhannetin süslü tahtına.
Çıksan da saltanat sürdüremezsin.


Bir garip şairim, sözüm söylerim.
Yalandan ağlayan, yari neylerim.
Benim ağalarım, benim beylerim.
Eğri sözü saza, bindiremezsin.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..