Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Sahile gidelim

Sahile gidelim
 

BİZ


Sahile gidelim

Şu akşam serinliğinde

Deniz gel-git de

Sabırsız bizi beklemede...

---

Sahile gidelim

Yanımda sen ol

Biz yakamozlara misafir

Birde şarap götürelim...

---

Sahile gidelim

Soğukta olsa; kumlar yatağımız

Mavi-yeşil deniz yorganımız

Sen benim sığınağım

Ben senin deniz kızın...

---

Sahile gidelim

Ay ışığı vursun yüzüne

Sen uyu

Ben dalgaları susturayım

Bir seni izleyeyim, bir saçlarındaki ışıkları...

---

Sahile gidelim

Sabahın ilk ışıklarını beklemeden

Şimdi, seni yanımda bulmuşken

Bırak bir dalgalar

Bir ben sana şarkı söyleyelim

Sen uyu

Ben seni izleyeyim...

---

Sahile gidelim

Önce biraz şarap

Sonra mavi-yeşil dalgalar

Gökyüzünde yanıp sönen yıldızlar

Yorganımız deniz

İçinde yalnız ikimiz...

---

Seninle BİZ sahile gitmeliyiz...

FBA

 
Toplam blog
: 56
: 325
Kayıt tarihi
: 17.01.12
 
 

1987'de, Ankara'nın sokaklarında kırmızı-kahverengi yapraklar sonbaharın geldiğinin habercisi. Ta..