Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Eksik yaşayanlardanım ben de !

Eksik yaşayanlardanım ben de !
 

eksik yaşayanlardanım bende !


Kim bilir kaç insan var benim olduğum yerde olmak isteyen ? Kaç yürek daha var aşkı benim gibi doyasıya yaşamak isteyen ? Ve aralarından kaçı bilir benim acılarımı, yalnızlığımı, çaresizliğimi kaçı görmüştür her başımı kaldırdığımda bitsin diye gözlerimle haykırışımı ? Ruhumun acısını kim farketmiştir ? Hep giden için ağlarız aşkların ardından değil mi? Neden kalmadı, neden terkedip gitti diye.. Koskocaman bi yüreği neden bıraktı deriz aynaya her baktğımızda. Anılar bile kalanla devam eder hayata ,bütün yük kalandadır bir gideni hazmetmeye çalışır birde ardından soruları cevaplar. Hem yalnızdır hem kalabalık. Bazılarımız için adalet keşfedilmemiş bir kelimedir. Bir Filmde duymuştum bazıları yazar bazıları yaşar diyordu. Eline kalemi alan ben olduguma göre bu sefer yazan benim. Yerime yaşayana sesleniyorum çıkma karşıma dayanamam kıskanırım !

Bazen yazmak için yazarsınız çünkü ihtiyacınız vardır önemi yoktur kelimelerin uyumunun virgülün doğru yerde oluşunun çünkü siz darmadağın olmuşsunuzdur. Öyle bir gece, yasak bir hikaye ve yazılmış bir iki cümlelik öylesine bir yazı sizin gibi yalnızca eksik yaşayıp kendini yazmaya verenden :)

 
Toplam blog
: 16
: 508
Kayıt tarihi
: 30.11.10
 
 

1991 Malatya doğumluyum. Fatih Vatan lisesi mezunuyum. Marmara Üniversitesi Almanca İşletme bölüm..