Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '10

 
Kategori
Deneme
 

Elde var 0

Elde var 0
 

Neler kazanacağını düşündüm hep. Oysa neler kaybettiğini 1 bilsen...

Koca 1 hiçe koca 1 beni harcadın. Koca 1 yanlızlık kaldı avucunda, ellerimin olması gereken yerde... Rakamları kovalarken solda 0 kaldın; değersiz, işe yaramayan. Oysa ki ben seni; kaç kez yüreğimle çarpmış ve sevgime kaç kere eklemiştim. Doğrular dururken, cevaplar hazırken; bilmezliğe sürdün kendini... Bilinmezlikler içinde boğuldun, tutkularımla yüzmek yerine... Ona gittin...! Ona gittin... Koskoca ben dururken yanı başında...!

Başlamadan sonu erdik...!

 
Toplam blog
: 25
: 395
Kayıt tarihi
: 29.12.08
 
 

3 temmuz 1995 yılında yağmurlu bir günde Mersin'de doğdum. Onun icin annem adımı Yağmur koydu. Şimdi..