Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Eller ağlamış!

Eller ağlamış!
 

Ağlamış eller...


Televizyon seyrediyorum.

Kadının oğlu 9 yaşında.

Kadın 16-17 yaşlarında evlense, bugün 26-27 yaşlarında.

Ellerini üstüste koymuş..

Anlatıyor

Ağlıyor bir taraftan.

Nasıl ağlamasın,

Oğlu doğuştan kalp hastası, kalp kaslarında sorun var, oynayamıyor, okula gidemiyor...

Kalp nakli gerekli..

Kadın ellerini üstüste koymuş, ağlarken ve anlatırken arkada görüntüler var. Sağlık görevlileri koşturuyorlar, ellerinde nakil olacak kalp, zamanında yetişmesi lazım.

Kalp nakil olacak, umarım herşey yolunda gidecek ve uzun uzun yaşayacak...

Allahım diyorum sen yardım et...

Ama aklım, gözüm annenin ellerine takılı..

Genç kadının elllerinden gözümü ayıramıyorum, bakakaldım .

Dedim ya üstüste eller.

Yorgun,

Ve yaşlı.

İnanın 80 yaşındalar.

Kimbilir nasıl yoruldu bu eller, neler çekti diyorum.

Nasıl da bu kadar yaşlandı diyorum.

Taptaze kadının yaşlanmış elleri...

Güçlü ama aciz...

Ahhhh... eller...

Akşama kadar sudan, bulaşıktan, çamaşırdan çıkmayan eller.

Eller böyle yaşlanmaz ki...

Kafadaki yetti yetmedi endişeleri ile yaşlanan eller.

Fakirlikten yaşlanan eller.

Oğlunun derdi ile yaşlanan eller...

Başkasının kalbinin sökülüp gelmesini bekleyen eller.

Yaşın 30 bile değil...

Olsunnnnn...

Yaşlısın sen...

Kafa yorulunca, yürek yorulunca, yorulur eller...

Nasıl da başına gelenleri çekmiş bu üstüste duran eller.

Ne yaşadı ise anlatan eller,

Zapladım TV’yi...

Aaaaaaaaaaa o da ne...

Ender Mermerci... Bir davete katılmış, yardıma muhtaç kimsesiz çocukların psıkolojik destek alabilmeleri için arkadaşları ile toplanmışlar..

Giyinip, süslenip gelmişler...

Kadın anlatıyor..

Hiç dinlemedim..

Sadece ellerine baktım,

Çok güzel ve taptazeler...

Hiç çekmemişler...

“Kadın kaç yaşındaydı yahu” dedim.

Bir kadının elleri ağlamış,

Diğerininki hiç ağlamamış...

Eller ağlar mı ağlar.....

Hayat!

Ne tuhafsın...

Dedim...

 
Toplam blog
: 5
: 1133
Kayıt tarihi
: 22.10.09
 
 

Bonbon Funda Ntv/ N 101 radyoda sabahları 07/ 10.00 arası Cem Ceminay’la beraber canlı olarak yayın ..