Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '07

 
Kategori
Blog
 

Ellerde çiçeklerle blog ziyareti

Ellerde çiçeklerle blog ziyareti
 

Sevgili blog dostları, “50.blog yazısından sonra isteksizlik” başlıklı yazımı sitemli bir ruh haliyle yazmıştım. Okunma oranının yüksek olması çok önemli değil de, önemli bir konunun paylaşılmaması üzüyor insanı. Şiir ya da bir deneme yazdığınız beğenilmeyebilir, bu doğal ama güncel ve bilgiye dayalı konularda ortak paylaşım özlemi duyuyor insan.

Bu sitemkar yazımı iyi ki yazmışım, öyle güzel yorumlar geldi ki. Yorumlarımız da kendimizden de bir şeyler katıyoruz, böyle olunca birbirimizi tanıma olanağı buluyoruz. Ben çok sık sayfalara yorum bırakamadığım için, bana da yorum bırakılmaması garip gelmiyordu. Ama bu yazı da gelen yorumlarla blog ortamının başka bir yönünü de fark ettim. Sanki herkes ellerinde çiçeklerle ziyarete gelmiş ve bende gördükleri bulutlu halin etkisini azaltmaya çalışıyorlardı. Gerçek yaşamımız da nasıl olumlu ve olumsuz olaylarda bir araya gelip üzüntüyü azaltmaya, mutluluğu artırmaya çalışıyorsak burada da aynı havayı hissettim. Aslında benim gibi bir çok blog yazarının da böyle blog ortamı hakkında hissettikleri yazıları okudum, bazılarına yorum yazdım. Ama demek ki blog hakkında yazı yazıldığında mutlaka ziyarete gitmeli ve iki satırda olsa bir şeyler karalamalı.

Ben sizlerin getirdiği çiçekleri kabul ettim, paylaşan tüm blog dostlarına sevgilerimi sunuyorum. Mutlu ve sağlıklı günler diliyorum.

 
Toplam blog
: 196
: 6404
Kayıt tarihi
: 30.03.07
 
 

Uzman doktorum, kendimi bildim bileli çalışıyorum. Kendi adıma  yaşamdan beklentim, huzurlu ve ko..