Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '09

 
Kategori
Güncel
 

Elma deyince çık Cem???

Aylardır, haftalardır günlerdir onun çıkmasını bekliyoruz. Her gün yeni bir gelişme, atışma, söz düelloları ama sonuç yok. Cem çıkmıyor dışarı. Şimdi bulsam alıp götüreceğim emniyete. Beni ölümle tehdit etseler bile götüreceğim. Ama yok işte.

Günlerdir kamoyumuzda yer alan (meşgul eden demek istemiyorum) Münevver Karabulut cinayeti ucu görünmeyen bir tünel halini aldı malesef. Ortaya atılan iddaalar, dönen oyunlar, konuşulan paralar hiç biri sonuç vermiyor. Bugünde Cem'i gazetelerin ilk sayfasında görünce yeter artık dedim, Cem'e bir kez daha sesleniyorum çık artık. Şunu belirtmek isterimki yeter artık demiyorum yani muhakkak ki üstüne daha fazla gidilsin ama bu ülkede ünlü olamayan nice cinayet, nice tecavüz gasp, haberi var. Onlarca faili meçhul cinayet. İnanıyorum ki bu kadar haber olsaydı bu kadar gündemde tutulsaydı hiçbir faili meçhul cinayet kalmazdı ülkemizde. Ama yok işte hemen sümen altı ediliyor o cinayetler. Ama Münevver Karabulut cinayeti gündemde. Keşke bütün cinayetler bu kadar gündemde olsada hepsini üzerine bu kadar gidilebilsede bu ülkede analar, babalar daha fazla ağlamasa biraz olsun acıları hafifletilebilse.

 
Toplam blog
: 3
: 426
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Aslında buradaki yazılarımın ilgi göreceğini ve okunacağını sanmıorum ama yine de burada olmak güzel..