Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '13

 
Kategori
Kitap
 

Elmastıraş - Kusursuz Bilgeliğin Kitabı

Elmastıraş - Kusursuz Bilgeliğin Kitabı
 

Tıraşı kes de asıl konuya gel!


Elmastıraş, seni hep sabahları okudum.

Genelde saat yediyi geçerken, giyinip işe gitmeden önce okudum seni, kaldın bende bu nedenle gün, günler boyu.

Bende olmayanın başkasında da olamayacağını gördüm; ah ETİKET durumları, ahh!

Bakmasını bilene, istemesini bilene bu dünya. Ortada bir dünya var. Ortada bir de senin dünyan var. Sen kendi dünyanda sen olabilmesini bilirsen, ah o beceri; onların dünyasında da BAŞARI senindir.

Boşluklarımızı dolduruyoruz.

Dönüp sık sık kendime baktım sayfalarında ilerlerken. Nereden geldim, nereye bu yolculuk? Başardımsa, başardığım ne? Eğer başaramadıysam, neden? Benden geriye kalan.....

Girmesini bildiğin gibi, çıkmasını da bileceksin dünyandan!

Haftanın bir günü kendine sessiz zaman ayıracaksın, o kadar! Yılda bir defa da, on gün ortadan kaybolup kucaklaşacaksın doğayla tüm doğallığınla.

Oldu.

1. Not: Bilmediğin neyi bildirdi sana bu kitap, hadi bildir, hadi!

2. Not:

Evlat,

önce kendi dünyanda

yaşamasını bileceksin;

evlat, sonra başka dünyalara karışacaksın;

ama kendi dünyanda

kalmasını bilerek;

para kazanacaksın

çalışarak, aklını kullanarak

ve kazandığını zevkle,

hakkını vererek

harcayacaksın.

Kendine dönüp baktığında;

ohhh beee!...diyeceksin;

yaşadım ben

yaşadım!...

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..