Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '07

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Elveda kilolar...

Elveda kilolar...
 

Bugün biz kadınlar için çok önemli olan, kilo probleminden bahsetmek istiyorum. Şahsen ben senelerdir hep bununla bir savaşım halindeyim.

Pek kıskanç sayılmam ama, ne kadar yerse yesin kilo almayanları o kadar çok kıskanıyorum ki anlatamam.

Burcum da boğa olunca, yemek yemeği ne kadar sevdiğimi söylememe gerek varmı? bilmiyorum. Ama bu en çok sevdiğim şeyle, hep didişmek zoruda kaldım.

Daha genç yaşlarda kilo vermede egzersiz işe yarıyordu, ama hastalandıktan sonra egzersiz de fazla yapamayınca... üstüne bir de kullandığım ilaçların kilo yapma kabiliyetleri de eklenince, hiç sormayın neler çektim.

İlk yaptığım keskin bir diyetti ama hiç netice alamadım, aç kalmakla kalmayıp tansiyonumun düşmesinden başka da... bir şeye yaramadı..
İkinci denemem, hani var ya zayıflama korseleri... onları da denedim nafile sonuç yok..
Sonra bir arkadaş lida yosun hapını tavsiye etti, hemen sipariş verdim ilk önce yarar gibi oldu, ama sonra mideme dokundu zaten bıraktım... tansiyonumu da düşürdü.

Ah ne yapayım ne yapayım? diye düşünürken , yeni doğum yapmış bir arkadaşıma rastladım. Daha bir sene bile olmamıştı doğum yapalı ve doğumdan önce tam 20 kilo almıştı. Ama bir baktım nerdeyse 10 kilodan fazlasını vermiş. Eee ne güzel dedim, tabii daha genç egzersiz, kuvvetli bir diyet belki ağır bir spor proramı ile vermiştir diye düşünürken... laf lafı açtı konu zayıflamaya geldi.

Söylediklerinin benim düşündüğümle alakası bile yoktu, sadece basit bir reçete... bilinen un-tuz- şeker kısıtlaması var tabii o kadar...

Tabii ben o kadar çok şey deneyip sonuç alamayan bir kişi olarak , pek inandırıcı bulmadım ama... denemeye karar verdim. Faydasını gördüğümü sanırım anlamışınızdır.

Buyrun efendim sihirli içecek..

2 litre su
1 elma
1 limon
1 adet kabuk tarçın (aktarlarda var)
1 tatlı kaşığı çekilmemiş karabiber
1 tatlı kaşığı karanfil

Tarifi;

Limon ve elma kabuk ve çekirdekleriyle beraber 4-8 parçaya ayrılacak... diğerleriyle bir litre 2 lt suda kaynamaya başladıktan sonra 20 dk. kaynayacak.
Sonra her yemekten sonra sıcak olarak 1 bardak içilecek. Günde en az 3 kere.

Ne kadar basit değil mi arkadaşlar?

Olmaz demeyin deneyin ben faydasını görüyorum. Kendinizi fazla zorlamadan, ama biraz yediklerinize dikkat ederek artık zayıflayabiliyoruz.

Haydi kolay gelsin bol kilo atımları diliyorum herkese... unutmadan beyler de kullanabilir.

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..