Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '19

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Emeği Geçenleri Kınıyorum

 Üçüncü gününe giren bir eziyet yaşıyoruz. Neymiş efendim. Elektrik şirketi kabloları yerin altına alacakmış. Sadece duyuyoruz. Bir tebligat yazılı bir belge var mı kimden izinler alındı hiç bir bilgimiz yok.

Halkı maraba gören sürü gören zihniyetin yansımaları. Bize bilgi verilmesi gerekmiyor mu bu işlerin bir takvime bağlanarak yürütülmesi gerekmiyor mu ama nerede hiç bir bilgilendirme yok.

İlk gün ortada taşlar ikinci gün kocaman etrafı çevrilmemiş çukur ortalık pislik içinde. Bu gün sokağımızda beni hangi sürprizler bekliyor hiç bir bilgim yok. Çukura mı düşeceğim yâda çamura mı batacağım hiç bir bilgilendirme yok.

Çok aşağılayıcı bir durum. Acaba bu kazı pislik ne kadar sürecek onu da bilmiyoruz. Korkumuz bu pislik içinde mahallemiz bırakılır mı her gün resimliyor raporluyorum. Hele birde mahallemiz eski haline getirilmesin o zaman onlarla hesaplaşırız. Her gün  resimlenecek ve raporlanacak. Sonra da resmi şikâyetler mahalle eski haline getirilmezse gerekli yerlere yapılacak.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..