Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '15

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Emma Watson'ın çizgisel evrimi

Emma Watson'ın çizgisel evrimi
 

Merhaba herkes!
Nihayet kısa bir tatile ulaştım. Bu günlerde artık kendim için bir şeyler üretmeyi seviyorum. Neyse geçen gün internette şöyle bir dolanırken Emma Watson Evolution diye bir şeyler gözüme çarptı. Benim için sonsuza dek Hermione olarak kalacak oyuncunun fotoğraflarına bakınca aslında hakikaten de gözümüzün önünde bizimle beraber büyüdüğünü bir kez daha hissettim.

Bence, Watson'ın Potter serisi için Premier gösterimlerinde kullandığı kıyafetlerinde sonlara doğru olsa da nihayet kendine özel bir şeyler yakaladı. Bu değişimi fotoğraflar bakarken daha iyi algılıyorsunuz ama bir şeyi anlamanın en iyi yolu çizmek olduğunu düşünürüm hep. Ve bu kez hazır vakit varken ben de öyle yaptım ve değişimi incelemek için oturup bir şeyler karaladım. Bazı detayları değiştirdim bazılarına ekler yaptım falan. Ben çizerken mutlu oldum umarım siz de beğenirsiniz.

http://fashionletmefree.blogspot.com.tr/2015/01/bir-eskiz-gunu-sketchy-day.html

 
Toplam blog
: 9
: 203
Kayıt tarihi
: 17.04.13
 
 

Merhaba, Dünyadan gelen modayı, tasarımları ve fikirleri analiz edip bazı izlenimler çıkarmaya ça..