Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '06

 
Kategori
Müzik
 

Emre Aydın zamanı

Emre Aydın zamanı
 

Yüzündeki yabancı/Her geçen saniye bana daha yabancı ./Ve böyle olmasın bildiğim gibi kal sen /Her geçen saniye daha da zorlaşmasın /Ve gülümse şimdi .........


Bu aralar bir emre aydın fenomenidir gidiyor biliyorsunuz tabir-i caiz olursa hani genç kızlarımızın sevgilisi haline geldi dersek, çok da yalan olmaz. Yolda yürürken, radyomuz açıkken, bir cafede çayımız içerken ya da yemeğimizi yerken, gazetemİzi okurken, televizyon seyrederken bir şekilde bir çok yerde karşımıza emre aydın çıkıyor. Umarım şu an ki popülaritesini her daim, her zaman korur. Daha sonraki senelerde bu albüm kadar, hatta daha iyi, daha başarılı albümlerle her zaman kulaklarımıızın pasını siler, kendi adıma tüm kalbimle temennim bu.

Ben de çünkü,devamlı emre aydın'ın şarkılarını dinlemekten usanmıyorum, usanmadığım gibi tüm tanıdığm insanlara da dinlemelerini tavsiye ediyorum. Emre Aydının sitesini incelediyseniz, eğer incelemediyseniz bir gün göz atın derim ben, çünkü emre aydının kendi has uslubü ve tarzıyla yazılmış şiirler ve yazılar da var. Sitede paylaştıkları tahminimce şu ana kadar yazdıklarının bir kısmı. Yazılanlara baktığımda birazcık hüzünbaz duygularla, birazcık karamsar ruh haliyle yazılmış olduğunu görüyorum. Çok hassas ve duygusal ve bir çok duygu halini kendi içinde yaşayıp tüketiyormuş gibi bir his verdi bana. Dışardan görüntüsüne baktığımda daha önceki yazımda yazdığım gibi biraz ciddi,sert görünüşlü, cool bir edası, havası var. Bu yüzümde de tebessüm oluşturmasına neden olan bu resmi bulunca, tamam işte benim aradığım kare buydu dedim, gerçekten de çok güzel bir gülümsemesi varmış da bizden saklıyormuş:)

Onu takip ettiğim röportajları kadarıyla, mütavazi, heyecanlı, telaşlı, işte biraz depresif, ortaya çıkan şarkılar ve yazdığı yazılardan da bunu anlamak mümkün ve işte kendi halinde, sessiz, sakin, olduğu gibi yalın bir adam var karşımızda .

Peki şu aralar Emre Aydın neler yapıyor dersek, bugün İstanbulda vereceği ilk konseriyle hayranlarıyla buluşmaya hazırlanıyor. Ve bu akşam bende biletler elimde, iş çıkışı taksim sokaklarına vurucam kendimi. Konser vakti gelene kadar ben de bu arada bir şeyler yer içerim diye düşünüyorum ve sonraki durağım bu gece sahne alacağı yer olan Studio Life Olucak.

Saat 22:00 de Studio Life Kapıları Bize sevgili dinleyicilerine açılmış olucak. tahminim 11:00' e doğru Emre aydın sahnede yerini alıcaktır. İstanbulda ki İlk konser,ilk heyecan hadi bakalım. Ben başarılı bir sahne perfomansı bekliyorum ve hayal kırıklığına uğrıcağımı sanmıyorum. Zaten sahne tecrübesi geniş olan bir müzisyenle karşı karşıyayız.

Ve onun dışında müzik kanallarında henüz izleme fırsatım olmadığı için albümünden şu sıralar radyoda çok istek alan ve dinlenen şarkılardan biri olan Belki bir gün özlersin parçasına klip çekildiği konuşuluyor. Gerçi youtube da dolaşan iki video var ama hangisi orjinal video çok anlayamadım.

Her neyse lafın özü, tüm şarkıları dinlemeye değer tatta ve kalitede.Aranıldığımda ben açana kadar afilli yalnızlık şarkısı dinliyorsunuz, ve onun dışında telefonumun zil tonu da git parçası olarak çalıyor. Şimdilerde ise dilimde belki bir gün özlersin, hareket vakti,ve gülümse şimdi şarkıları var. Eh başka şarkısı kaldı mı :)Neyse İşte ben hepsini çok seviyorum

Ve şimdi gidiyorum buralardan, git gideceksen bekleme boşuna dememiş emre:)Kaçırmayalım, bu güzel cuma akşamını diyorum ben. Ayrıca canım bugün acayip derecede de şarap istiyor. Şarap, yemek ve sonra istikamet emre aydın konseri,marşimarş :)

Tekrar paylaşmak dileğiyle !

 
Toplam blog
: 61
: 1257
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

  Bir şair, bize Güzellikten Söz Et, dedi. O da yanıtladı: ''Nerede arayıp, nerede bulacaksınız g..