Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

En büyük neden

En büyük neden
 

öğrenciler


Yolunu aydınlatan, ilim ışığı,

Dön de bir geriye bak, ne hale geldi,

Yazboz tahtası oldu, Eğitim, Öğretim,

Her şey bozuk düzen, Bilim kaldı yetim.

Ey benim nazlı gülüm, sevda çiçeğim,

Seni kimselere ezdirmeyeceğim.

Uyuşturucu girmiş, ilim, irfan bağına,

Mücadele edeceğim.

Geri kalmışlığın nedeni, geçer eğitimden,

Sorumlu arar isen, sor kendinden,

Sen ben kavgasıyla, geldik bu hale,

Küflenmiş kafalar, en büyük neden.

6 Aralık 1998 Viyana

NAHİDE ÇELEBİ

Duygu Pınarı isimli kitabımdan alındı

                                       

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..