Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '07

 
Kategori
Aile
 

En genç blog yazarımız

En genç blog yazarımız
 

5 aylık torunum


Kendisini ilk defa doğmadan 4 ay evvel ultrasonda 3 boyutlu çekilen bir fotoğrafta görmüştüm. O tarihlerde bu konuyla ilgili olarak babalar dede olurken diye bir yazı yazmıştım. http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=44770 Defne, şimdi 5 aylık. Kendisi benim ilk torunum.Onu buraya en genç blog yazarı olarak kaydettireceğim. Ancak hangi kategoride yazdıracağıma henüz karar veremedim.Yemek-mutfak bölümüne kaydettirirsem şimdiye kadar aldığı tek besin olarak anne sütünü yazar herhalde.

İki oğlumdan sonra bir kız torunumuz olması çok güzel bir duygu. Şimdi bir an önce saçlarının uzamasını bekliyoruz.

Zaman çok çabuk geçiyor. Daha evlenmeden evvel öğrencilik yıllarımda Milliyet gazetesinin verdiği çocuk dergilerini biriktirirdim. İleride çocuğum olduğunda yardımcı olsun diye. Rahmetli annem o zamanlar daha çok erken derdi. Ancak o dergilerden zamanı gelince çocuklarım yararlandı. Şimdi ise yine Milliyet gazetesinin verdiği Dizüstü eğitim setinin kuponlarını topladım. Dizüstü eğitim seti çocuklar için hazırlanmış bilgisayar görünümünde bir set. Açıklanmasından okuduğum kadarıyla okul öncesi için faydalı bir gereç. Bu Defne’ye benim, daha doğrusu Milliyet gazetesinin bir hediyesi olacak. Şimdi de İngilizce eğitim seti kuponlarını topluyorum. Aslında çocuklar ne kadar küçük olursa olsunlar bu ekipmanların zamanı gelince çocuklara çok yararı oluyor.

Gelecek ne gösterir bilinmez, ancak çocuklarımızın kendilerine, vatana ve millete hayırlı bir evlat olarak yetiştirilmesini sağlamak bütün ailelerin öncelikli görevi olmalıdır.

 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..