Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '11

 
Kategori
Güncel
 

En sevdiği renk mor olan şehir

En sevdiği renk mor olan şehir
 

İstanbul Büyükşehir Belediyesi internet üzerinden İstanbul’daki otobüslerin renginin halk tarafından seçileceği bir oylama kampanyası başlatmıştı. 

Dün itibariyle oylama sona erdi ve Amerika’dan Almanya’ya, Dominik Cumhuriyeti’nden Tunus’a, Portekiz’e kadar çok sayıda ülke ve Türkiye’den 44 ilden toplam 172 bin kişi katıldı. Oyların yüzde 34, 54’ünü alan erguvan rengi, mavi, turuncu ve sarı renklerin arasından sıyrılarak birinci oldu. 

İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin bu konuda, bu yöntemle halktan fikir alması doğru bir hamle oldu ancak yine de bu kampanyanın yeterince duyurulduğunu sanmıyorum. Hasbelkader bir arkadaşımın bloğunda okuyup bu oylamaya katıldım ancak haberi olmayan ya da ben söylediğimde ilk kez duyan çok kişi oldu. Belki bu kampanya daha çok duyurulabilir, daha çok insana ulaşılabilirdi. 

Mor renge gelince, ‘en sevdiği renk mor olan şehir’ olduğumuzu kanıtladık. Ama yarın bir gün kalkıp da ben rengi mor olan otobüse binmem diyenler olabilir. Hayır yani ben onların yalancısıyım. Elçiye zeval olmaz. 

(Evet bu arada ben de mora oy verenlerdenim.) 

 
Toplam blog
: 7
: 611
Kayıt tarihi
: 23.03.11
 
 

Bahçeşehir Üniversitesi'nde İletişim Öğrencisi PR + AD. Blogger. Writer...