Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '18

 
Kategori
Blog
 

En Tatlı Düşlerinizi 2018 Yılı İçin Hazırlayın !

En Tatlı Düşlerinizi 2018 Yılı İçin Hazırlayın !
 

YENİ YIL


Yaşam sürekli yeni başlangıç yapabilmek için bize fırsatlar sunar.Yeni bir yıl ise çok geçerli bir sebeptir.Neler yaşandıysa yaşandı,deneyim kütüphanemizde yerlerini aldılar.Gerekli dersleri aldık artık daha bilinçli ve farkındalığımız yüksek kıdemli olduk.Eskiye dair her ne varsa çıkarın aklınızdan,yaşamınızdan.Mesela neler olabilir; kullanmadığınız eşyalar,giymediğiniz kıyafetler,zaman kaybı olan sohbetler,sorunlu ilişkiler,zarar veren harcamaları bırakın uçurumdan aşağı hepsini. Yeni başlangıçlar için yerinizi aldığınızda sırtınızda fazla yük olmasın tıpkı dünya’ya yeni gelmiş bebek gibi hiç bir şeyiniz olmasın,zihniniz sadece istediklerinize odaklansın yeni şeyler yaşamaya öğrenmeye açık olun.

Bu defa alışkanlıklarınıza son verin bambaşka bir zaman bu nasıl geçireceğinize siz karar verin düşlerimiz cebimizde hazır olsun.

Küçük şeyler hep istenir ben sizden daha büyük hayaller kurmanızı istiyorum.Dünya barışıysa isteyin buna sizin enerjiniz sebep olacaksa ne güzel bir hayaldir bu yada küresel ısınmaya mı çare bulacaksın insanoğlu duacın olur veya dünyada ki tüm açlık sorununu mu çözmek istiyorsun sana yardım etmek isteyen bir çok gönüllü olur öncülük yapmış olursun.

Sınırlar koymayın ne hayal ederseniz gerçekleşme olasılığına da inanın,inanç ve güvenin getireceği mucizeleri yaşamınıza davet edin.

İsteyin ve sizin olsun.

Her güzel hayaliniz,dilekleriniz gerçek olması dileğiyle ...
Mükemmel bir yıla şimdiden merhaba...
Herkese bolluk,bereket,sağlık,mutluluk,huzur ve aşk dolu yıllar...

Sevdiğim bir Osho hikayesi ile son paylaşımımı tamamlamıyorum ....

 

Düşündüğün Şeyi Göreceksin!

“Gezginin biri yürüdüğü uzun yolun ardından bulduğu bir ağaç gölgesine oturur. Ve açtır, şurada biraz yiyecek olsaydı yerdim diye düşünür ve birden orada yiyecek belirir. Aç olduğu için hiç sorgulamadan bir güzel yer. Sonra uykusu gelir, şurada bir yatak olsaydı uyurdum diye, düşünür ve yatak belirir. Fakat yatarken adamın içini bir düşünce kaplar; neler oluyor? Etrafta kimse yok; ama yiyecek dedim geldi, yatak dedim geldi, şimdi hayaletler gelip beni yiyecek diye düşünür. Ve hayaletler gelip onu yer.

Hayatta kural aynıdır. Hayaletleri düşünürsen ortaya çıkacaklardır. Düşündüğün şeyi göreceksin. Düşmanları düşünürsen onları yaratacaksın, dostları düşünürsen onlar belirecek. Seversen, dört bir yanında sevgi belirir; nefret edersen, nefret belirir. Düşündüğün her şey mutlaka başına gelecektir.” Osho

 

 
Toplam blog
: 9
: 171
Kayıt tarihi
: 01.01.17
 
 

Yaşam Koçu ve Bilinçaltı Değiştirme  Regresyon,EFT,NLP ..