Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '17

 
Kategori
Blog
 

Ajandamda Birikenler

Ajandamda Birikenler
 

Yaklaşık  beş ay oluyor, hep ajandama, karalayıp durdum.

Sorgusuz, sualsiz, bir sabah, bir akşam oluveriyordu.

Kurban BAYRAMININ İKİNCİ GÜNÜ, Antalya , eşimle bana, bazı SIKINTILARDAN, HASTALIKLARDAN, HER BİR ŞEYDEN, kaçış anımız, gibi oldu.

İyi ki emekliymişiz, iyi ki buralara gelebilecek, GÜÇ varmiş.

İYİ Kİ, YILLAR ÖNCE İSTANBUL'DA, OKUL ARKADAŞLIĞIMIZ, DEVAM EDİYORMUŞ.

İyi ki , şu an, güzel yerlerde olan MERAL ARKADAŞIMIZ, Uygulama otellerinden birine yerleştirivermiş bizleri bu BAYRAM kalabalığında...

 Bir zamanların arkadaşlıkları, yıllar geçtikçe, en pahalı ve değerli ŞARABA dönüşüyormuş.  Metin arkadaşımız, eşi ,ben ve eşim, onların arabasıyla,  geze, geze, önce  izmir, sonra ver elini ÇANAKKALE...

İZMİR'DE milliyet blog arkadaşlardan, TÜLAY'IM, AYŞEGÜL'ÜMLE buluşma, kucaklaşma...Sizler, sımsıcaksınız, hala, yüreğimde duruyor o sıcaklığınız. TEŞEKKÜRLER HEPİNİZE, ... Nurşat arkadaşıma da sevgiler.(istanbul, okul arkadaşım)

ANLATMAKLA BİTMEZ, GEZİLEN YERLER, DUYGULAR, YAŞANANLAR, PAYLAŞILANLAR. 

2017  KAPATIRKEN PERDELERİNİ, TÜM BLOG ARKADAŞLARIMA GÖNDERİYORUM SEVGİLERİMİ...

İYİ SENELER, HUZUR VE SAĞLIK DOLU GÜNLER DİLİYORUM. 

 
Toplam blog
: 172
: 228
Kayıt tarihi
: 24.07.11
 
 

1969 İstanbul Eğitim Enstitüsü İngilizce Bölümü mezunuyum. 25 yıl İngilizce öğretmenliği ve bölüm..