Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '18

 
Kategori
Blog
 

Yeniden Merhaba Güzel İnsanlık!...

Yeniden Merhaba Güzel İnsanlık!...
 

Rahmetli Karikatürist Sezer Odabaşıoğlu ağabeyimin yaptığ bir portre çizgi.


Sanırım 6 aydır yazmıyorum. Daha doğrusu yazamıyorum. Çünkü eskiden yazmakla mutlu oluyordum, kendimi iyi hissediyordum. Yazarak dünyayı değiştirebileceğimi düşünüyordum. Şimdi yazarak hiçbir şeyi değiştiremeyeceğimi anladım. Lafı, orasından burasından anlamaya meyilli insanlara neyi nasıl anlatacaksın ki ?

Demokrasinin vazgeçilmezi hoşgörü değil tahammüldür. Hoşgörüde bir eşitsizlik vardır. Büyük küçüğü, güçlü güçsüzü hoş görebilir. Ama ipler hoş görenin elindedir. Dün hoş gördüğümü bugün kafamın tası atar hoş göremem. Ama karşımdakini benimle eşit görebilirsem ona tahammül ederim. Peki günümüzde insanımızda tahammül diye bir şeyin kırıntısı var mı? Yok.  O zaman benim tahammülü olmayan insanlara anlatabileceğim bir şeyim de yok. Bu denli basit.

Ayrıca günümüzde sosyal medyaya paralel olarak, blogların içeriği de değişti sanırım. Belki bu günümüzün trendine uygun bir şey ama bana göre pek değil. Kimi bloglara bakıyorum. Falanca televizyon starının morali bozuk mu , değil mi?  Falanca devlet filanca yerden çıkar mı? Bilmem kaç Aralık 2017. Satürn şu burçta.  Şu haftanın en çok izlenen dizileri. Şu dua neye iyi gelir. Modem ayarları nasıl yapılır vs vs. Uzun ve sonunda soru sorup merakları cezbeden bir başlık. Peki nedir sizce blog? Ben Meteoroloji uzmanıyım. Örneğin dün Antalya’nın Alanya ilçesinde denizde su hortumu görüldü. Tam da benim uzmanlık alanım. Açtım mesleki kitapları. Oradan buradan bir derleme yapıp blog olarak sizlere sundum. Peki oldu mu ?  Bir şeyin blog olabilmesi için bloggerin yani blog yazarının kendi özgün görüşlerini yansıtması gerekmez mi ?

Peki o zaman 6 ay sonra niye yazdım ? Eeee fazla ortalıkta görenin yüzünü eskitmesi gibi bir olay var. Ben de ara sıra görüneyim ki kendimi unutturmayayım. 2018 yılının herkese hayallerinin gerçekleştiği bir yıl olmasını diliyorum !...

 

 
Toplam blog
: 81
: 7360
Kayıt tarihi
: 24.04.15
 
 

Türkiye'nin kısa espri konusunda en çok üretken ve tanınmış mizah yazarlarından birisiyim. 30 yıl..