Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '15

 
Kategori
Güncel
 

En tehlikeli iki ayaklı hayvan cinsleri ...

En tehlikeli iki ayaklı hayvan cinsleri ...
 

Yor um suz !


'' Yangınlar alevinden geçip de gelen dost ''

Sabah sabah emeklisi ile zar zor geçinen  şipşirin amca ile karşılaştım. Izgara almaya çıkmış selamlaştık, gülüştük.

İçim kıpır kıpır hani yeter artık şen kahkalarım olsun dedim ,dersin ya zorla olmuyor işte. İlk işim internette Milliyet gazetesine göz atmak olduğundan okuduğum haberler beynimde zonklamaya başladı.

http://www.milliyet.com.tr/hacire-yi-yasatmak-icin-savas/gundem/detay/1831005/default.htm 

Şanlıurfa Viranşehirde 8.5 aylık hamile Hacire aile meclisi kararı ile boğularak öldürülüp 30 m. derinliğinde kuyuya atılıyor. Öldürülmeden önce de dayısının oğlu tarafından tecavüze uğradığı saptanıyor. Hacire dayı oğlu ile birbirlerini seviyor sonra kız hamile kalıyor, annesi evolenmelerini istiyor. Evlendiremeyince kürtaj yaptırmak istiyor o da olmuyor. Hani halkını düşünen millet meclisimiz var ya  hani  kadının kürtaj hakkını engelleyen , Kadınların haklarına tecavüz eden işte onların yüzünden Hacire kürtaj yaptıramıyor. Annesi Hacire'yi töreden kurtarmak için  Diyarbakır'a yolluyor. Daha 19 yaşındaki Hacire Aile meclisi kararı ile oradan aldırılıp öldürülüyor. Dayı oğlu Hacire'yi sevmiş hamile bırakmış evlenmemiş, öldürülmeden önce yine tecavüz etmiş. 

Gudubet haberleri gibi tek bir gün tecavüzsüz haber olmuyor. Alla allaaa derken 70 yaşında kör ve felçli kadına tecavüz eden OTUZİKİ yaşındaki Abdullah Taşkıran'a iyi hal indirimi verilmiş haberini okudum.Cezası 21 seneden  8 seneye  düşmüş. Bayağı iyimiş yani 32 yaşındaki 70 yaşındaki felçli ve kör kadına tecavüz ediyor ADAlet iyi hal indirimi veriyor. Kadının sırtından sopayı karnından bebeği eksiltme diyenlere en iyi desteği ADALET veriyor. Hadi diyelim ki en iyi düşüncesinden bu laf karısı olana, adalet ise diyor ki tecavüz edin , tecavüze uğrasamalarmış senin aslanlar gibi iyi hal indirimin var kullandırtırız ! Bu ADAletin de ADAsına dokunan olaydı iyidi.

Derkennn....

Sevgilisi ile yatakta yakalanan evli kadın 6 yaşındaki akraba çocuğunu boğarak öldürüyor. Şimdi böyle kadınlarda var işte.

Derkennn...

Sabahki amcamı gördüm ızgarayı kaça aldın amca dedim 8 TL. dedi. 5 TL. olan ızgarayı 8 TL. satmışlar. Birbirini kazıklayan halk ki aslında birbirlerinin halinden anlaması gerekir ama tam tersi durumdayız. Kendi kendini kazıklayan halk varken saraylar da inşa edililir yani.

Sabah sabah dıptıss keyfimin tadı kaçtı. Kafamı kaldırdım günaydın anne diyen sese baktım 35 yaşında anne dediğine baktım 60 yaşında. Kadın pazara doğru gidiyor altında tayt hatlar acayip ortada cıxxx cıxx dedim. Be kadın uzun birşey giyeydin iyi di ya dedim içimden tabi galiba az biraz geri kafalılık da  mevcut kim de ? ben de sanki gibi gibi ...

Amannn off daraldım yeminlen !

Haberlerden sadece iki üç başlık ve akabinde tadım kaçtı.

Burası neresi ? Bunlar kim ?

Biz kimiz ?

'' Sen insansın  LiLişan ...! ''

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..