Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

En uzak mesafe

Can Yücel’ den;

En uzak mesafe

Ne Afrika’ dır

Ne Çin ne de Hindistan

Ne seyyareler ne de yıldızlar

Geceleri ışıldayan…

En uzak mesafe iki kafa arasındaki

Mesafedir

Birbirini anlamayan…

Bu dizelere, hayvan sevgisi ile dolup taşan bir sitede rastlamak çok hoşuma gitti. Çünkü tam da gündemime oturdu. Neden mi?

Bu günlerde Argos’ un tedavi sürecinde gündeme gelen bir ameliyatı var. İzmir’ de bir özel hayvan hastanesinde yapılacak operasyon. Bana da maddi- manevi büyük bir risk almak düşüyor. Çok korkuyorum. Kendimi çok yalnız hissediyorum. Çevremde ve kafamın içinde arı vızıltısı gibi birçok ses var. Çoğu da olumsuz ne yazık ki! Anlaşılmamak çok canımı yakıyor her zamanki gibi. Resmen bazen nefes alamaz hale geliyorum. Fakat herşeye rağmen ayak işlerini yapmaya devam ediyorum. Karar alıyorum ve uyguluyorum, karar alıyorum ve uyguluyorum. Elimden gelenin en iyisini yapıyorum, yalnızca bugün için. Dua etmek ve Yüksek Gücümden yardım istemek bu ayak işlerinden biri. Lütfen sizler de bizlerden dualarınızı esirgemezsiniz, seviniriz; en uzak mesafeleri yakın hissederiz. Teşekkürler!

 

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..