Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '09

 
Kategori
Güncel
 

En

*17 yaşında bir kızla evlenen Halis Toprak, günlerdir tartışılan ilişkinin perde arkasını ve düşüncelerini Ayşe Arman'a anlattı.*

* Bana Nazlıcan'dan önce 50 kız getirdiler, onları beğenmedim.

* 25'lik erkek gibiyim. Eskisinden yüzde 100 iyiyim, bu bana Allah'ın bir ikramıdır.
* Bu ülkede benim gibi 5 erkek daha vardır ya yoktur.

* Testosteronumu ölçtürmedim ama galiba hormonlarım fazla.

* 60 yaşından sonra sekse daha fazla kafayı taktım galiba.

* İkinci eşim Özlem'den sonra bu işe ağırlık verdim. Ben kadın olsam beni seçerdim. kaynak.hürriyet

Bu konuyla ilgili yazmayı hiç düşünmemiştim aslında. Yani böyle konuşulmasaydı. Öyle uygun görmüşler evlenmişler derdim.

Sayın Toprak demiş ki *Nazlıcan öncesi 50 kız getirdiler, onları beğenmedim*

Kim kimi nereye getiriyor, nasıl bir yerde yaşıyoruz biz de böyle kadınlar kızlar hediye paketi şeklinde sunuluyor satıcısı alıcısı oluyor. Sonra da bu övünülerek anlatılıyor!

O kadınlara kızlara ve onları getiren, götürenlere(!) yorum yapmayacağım.

Sayın Toprak’ın bahsettiği diğer konulara hiç girmeyeceğim.

EnKadın&EnErkek Bunlara ne gerek var ki?

EnErkek’sen karın mutlu olsun

EnKadın’san kocan mutlu olsun

Bize ne bize neeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Toplam blog
: 112
: 790
Kayıt tarihi
: 17.10.08
 
 

İnsanın kendini anlatması ne zormuş. Bu bölüm blog yazmaktan bile zor geldi. 10 Temmuz 1963 doğumluy..