Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '12

 
Kategori
Türkiye Ekonomisi
 

Enflasyon azmasın, vatandaş bezmesin!

“Enflasyonu azdırmayalım; vatandaşı bezdirmeyelim politikamız nedeniyle hep bunlar Ahmet! “

Demesin mi?

“Abi sizin zamanınızda her şeyin sahtesi çıktı! Et alırsın içinden tek tırnaklı çıkar, ekmek alırsın bayatlamasın diye domuz kılı katılmış! Satılan her şeyin çoğu çakma! Ne diyorsun bu işe Abi?”

Diye sorduğumda bunu dedi!

“Bibere kiremit tozu katılmasa kilosu kaça çıkardı biliyor musun Ahmet? Vatandaşın alım gücü ortada kardeşim!”

“ Doğru diyorsun!”

“ Yüzde yüz dana sucuk kırk liradan aşağı satılamaz! Vatandaş sucuk yemesin mi Ahmet?”

“Doğru diyorsun Abi!”

“ Tavuk kemiği karıştırsın; ne bileyim fışkısını karıştırsın vatandaş ucuza yesin! Enflasyon da azmasın, vatandaş da azmasın Ahmet!”

“Bunlar aklıma gelmemişti Abi!”

“ Bir de şu var; son on yılda benim vatandaşımın ömrü on yıl artmış! Buna ne diyeceksin?”

“Ben de şaşırdım Abi!”

“ Yüzde yüz doğal ürün yeseydi kırkında giderdi benim sevgili vatandaşım! Tanzanya’da adam kırkına varamıyor! Doğal ürün yiyorlar! Yemen’e gittin gördün kardeşim!”

“Doğru!”

“Ama konuşmaya gelince çenen durmuyor!”

Diyecek laf bulamıyorum!

Kaldım!

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..