Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '18

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Engelimden Faydalanılmasını Affetmem

Engelimden Faydalanılmasını Affetmem
 

Salih Arıkan


Bizim sürekli  sipariş verdiğimiz bir tostçumuz var. Gayet memnunuz. Yalnız son zamanlarda getiren arkadaş problemli. Sürekli konuşuyor oturuyor gitmiyor. Kendince şaka yapıyor. Ben de gençtir neyse diyorum. Daha önce de gitmiş gibi yapıyor. Kapıyı kapatıyor ama içeride duruyor.

Neyse zaten açlıktan ölüyorum. Boş ver dedim. Dün akşam yine sipariş verdim. Başka işlerle ilgileniyorum arkadaş siparişi aldı. Özellikle bekliyor sohbet ediyor. Sonra kapıyı açıp kapattı. Ben de çok şükür gitti şu kapıyı kilitleyelim dedim. Tam kilitleyeceğim çocuk demez mi dur ben içeride kaldım. Ben de kızdım gönderdim ve ustasını aradım. Bir daha sipariş verdiğimde özelikle engelimle dalga geçen kişi gelirse sipariş vermeyeceğimi hatırlatacağım.

Salih ARIKAN Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..