Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Engelsiz Engelli Dernekleri

Engelsiz Engelli Dernekleri
 

Salih Arıkan


Son yıllarda bir moda türedi. Engelli dernekleri ve şubeleri açılıyor. Bu derneklerin başkanları üyeleri hiç biri engelli değil engelli bir yakınları da yok. Olabilir mi olabilir. Yaptıkları faaliyetleri inceliyorsun .Engellilerle ilgili okulu ziyaret ettik. Gözlerini kapatıp tekerlekli sandalyeye oturarak deneyim yaşadık.Gibi engellilere faydası olmayan engelsiz yani engellilerin olmadığı ama engellilerin adının kullanıldığı dernekçilikte son yıllarda moda.

Ben takip ediyorum. Hiç bir kanunu bilmez engellik bilinci yok ama engelli derneği başkanı yâda yöneticisi. Sadece etiket için bu işlere girenler var. Ne yapıyorlar. Bol bol fotoğraf çektiriyor sosyal medyada paylaşıyor. Gargara yaparak faaliyet yaptığını sanıyor. Ben gülümseyerek takip ediyorum.

Arkadaş biraz oku. Engellilerin hayatını kolaylaştırıcı faaliyet yap ben seni başım üstünde taşırım. Salih Arıkan,Tel:0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..