Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '09

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Enürezis nokturna - alt ıslatma sorunu

Enürezis nokturna - alt ıslatma sorunu
 

ALINTI


Sürekli kanallarda dönen çok şirin bir reklam var, görmüş olabilirsiniz. Huggies yeni bir ürün çıkardmış.

DryNites gece külodundan bahsediyorum. İlk gördüğümde reklamı çok hoşuma gitmişti.

Benim kızımın böyle bir sorunu yok çok şükür, fakat ya olsa diye düşündüm.

Geceleri altını ıslatan çocuklarla ilgili kısa bir araştırma yaptım internette. Ortalama her 5 çocuktan birinin gece alt ıslatma sorunu yaşağını öğrendim. Ne kadar büyük bir oranmış aslında.

İsmi Enürezis Nokturna olan bir rahatsızlık.

Sorun fizyolojik temelli veya çocukların psikolojisine bağlı bir olabiliyormuş.Bu çocuklara da enüretik çocuklar deniyor.

4 ila 15 yaşları arasında sıklıkla rastlanıyormuş.

Ebeveynlere ne kadar çok iş düştüğünü düşündüm. Eminim bilinçsiz anne ve babalar çocuklarının altına kaçırmasını bir yetersizlik olarak görüp aşağılıyor veya çocuklarını utandırıyorlardır. Oysa bu eğer sebebi fizyolojik değil ise tamamen çocuğun içinde bulunduğu psikolojiden kaynaklanan bir durum. O yüzden de çocuğun aslında kendini kötü hissetmeye değil aksine kendini iyi hissetmeye ihtiyacı olacaktır.

İşte burada da ürünün kullanılabilirliği ve aslında çocuklar için ne kadar değerli olduğunu anladım.

Gece altına muşamba serilerek uyuyan çocuklar biliyorum. Bazıları ise gece yatmadan 5 kez tembihleniyor bu gece altını ıslatmak yok tamam mı şeklinde.Bazıları ise kocaman çocuk oldun hala gece altına yapıyorsun biçiminde aşağılanıyor.

Oysa ellerinde olsa bunu yaparlar mı çocuklar. Onlar için de öyle zor bir durum ki.

Kızımı bu sorunları yaşayan çocukların , kendimi de kızımın yerine koydum bir an.

Çok hassas bir durum olduğunu fark ettim.

O yüzden birgün bu sorunu yaşarsak nasıl davranmamız gerektiğini

http://www.drynites.com.tr/ adresinde ayrıntılı olarak buldum.

Ürünün tüm özellikleri de burada yer alıyor. Çok güzel bir site yapmışlar bence. Merak ettiğim tüm bilgilere ulaştım. Ayrıca umarım asla olmaz ama böyle bir sorunla karşılaşırsam Drynites ‘ı kullanacağımdan eminim.

Anne ve babalara sabırlı olmalarını ve ürünü araştırmalarını öneriyorum.

Umarım faydasını görürler.

Bu sorunu yaşayan çocuklara kuru geceler diliyorumJ

Sevgiler

 
Toplam blog
: 35
: 956
Kayıt tarihi
: 26.04.08
 
 

1976 Edirne doğumluyum. Abant İzzet Baysal Üniversitesinde ön lisans eğitimimi tamaladıktan sonra öz..