Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '21

 
Kategori
TV Programları
 

Ercan Örs gazetecilere kızdı

Ercan Örs gazetecilere kızdı mı?

Geçenlerde, bazı magazin gazetecileri arkadaşlar Nişantaşında Derya Yapanel ile Ersan Örs 'ün resimlerini çekip haber yapmışlardı. Ama bu resimdeki reklam, dizi oyuncusu Ercan Örs'tü.

Yıllar önce Ercan Örs ile roportaj yaparken tanıştığım Ercan örs ile bağlantıya geçtim.

Ercan Örs; " Ben gazeteci arkadaşlarla konuşmadım bile bu haberlerin nerden çıktığını anlamadım, Derya Yapanel çok sık görüştüğüm  ve değer verdiğim oyuncu arkadaşım, benim için önemli biri. Bir de haberi yapan arkadaşlar Ersan Örs diye yazmışlar benim adım Ercan Örs"  dedi.

Konuştuğum kadarı ile Ercan bey haber yapılırken değil yapıldıktan sonra kızmış. Bu ara tv'lerde bir çok reklam filminde yer alan oyuncuyu ekranlarda çok sık  görür olduk. Başarılar dilerim.

 

 

 
Toplam blog
: 136
: 6807
Kayıt tarihi
: 09.05.15
 
 

Kültür ve sanat alanında araştırmalar yapıyorum. Birçok yayına sinema ve tiyatro alanında yazılar..