Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '12

 
Kategori
Siyaset
 

Erdoğan mı, Atatürk mü? Ya da kim?

Erdoğan mı, Atatürk mü? Ya da kim?
 

Bir gün beni herkes anlayacak. Ben artık ülkenin varılabilecek her gücüne ulaştım ve o gücü tattım.

 Rakibim filanda yok. Ben kendimi ülkeyi temsil eden insan olarak görüyorum.

 Bu ülke benim hayallerimle uçacak.

Beni halkımın yarısı anlıyor. Diğer yarısının anlamasını ise önlüyorlar.

Elbet bilerek yaptığımız bir sürü hata var. Fakat bu hataları sanki biz bilmiyoruz.

Onlardan daha iyi biliyoruz ancak dedim ya; ülke menfaatleri bunu gerektiriyor.

Bu ülke benim hayallerimle kanatlanacak. Siz isteseniz de, karşı çıksanız da sonuç değişmeyecek.

Bu ülkenin geleceği benim kaderim… Benim kaderim bu ülkenin kaderi…

Anlayın artık bunu!

Bana gelen bu Maili hala kimin gönderdiğini bulamadım.

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..