Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '11

 
Kategori
Mizah
 

Erkeğe şiddete hayır!

Erkeğe şiddete hayır!
 

 Aman yardım et ben çok fenayım doktor!
Sakin olun, şöyle oturun rahatlayın biraz!
Ne oldu hayırdır?
Son günlerde çok canım sıkılıyor!
Niyekine?
Ben ne bileyim, doktor sizsiniz doktor!
Sahi, siz ne doktorusunuz doktor?

Şeyy, branşımın sonu koloji ile bitiyor!
O ne yaa?
Tıbbi bir terim, siz anlamazsınız!
Bir nevi danışmanlık diyelim!
Daha önce hiç psikyatriste gittiniz mi?
Teessüf ederim doktor, ben deli miyim?
Henüz değilsiniz, ama çeyrek kalmış!
Nassı yani?
Can sıkıntısı iyiye alamet değil!

Anlatın bakalım bir gününüz nasıl geçiyor?
İşyerinde neyse de, evdeyken hanımdan bana hiç rahat yok doktor!
Seyretmediği dizi yok, hatta gündüz tekrarlarını bile!
Televizyon kumandası hiç elinden düşmüyor!
En çok da Fatmagül’ün suçunu seviyor!
Peki benim suçum ne doktor?

Sahi Behzat Ç Ercümenti yakalayabildi mi?

Yalnızlık çekiyorsunuz anlaşılan!

Sen de diyorsun doktor, bir imza attım hayatım karardı!

Hımm, size acilen sıkıntılarını giderecek bir meşgale gerekiyor!
Evde hayvan falan besleseniz?
Pozitif enerji saçarlar, çabuk iyileşirsiniz!
Düşünmedim mi sanıyorsunuz?
Ama hanım ona da kızıyor kıl tüy falan, uğraşamam diyor!

Madem kedi, köpek yasak o zaman evde bir çocuk faydalı olabilir!
Üç  tane kazık var, ama tam aksine stres yaratıyorlar doktor!
Yenisini yapın diyorum ya işte, bıcır bıcır!
Tüm stresinizi alır valla, kaynımdan biliyorum!
Sizi fevkalade tedavi eder!

Bir akşam, şööyle birer kadeh içki kanınızı sulandırır!
Sonra abajurun ampulünü pembe renkli olanıyla değiştirin!
Yuh, o kadarını biliyoruz yahu, ama bu o kadar kolay mı?
 Sahi sormayı unuttum, eee beyefendi o iş ne alemde?
Hangi iş?
Yav öff, karyola gıcırdatmaları falan işte!
Mümkün değil doktor!
Hep salondaki kanepede yatıyorum valla!

Hadi ya, o derece yani!
Niyekine?

Köye gittiğinde anası tembihlemiş!
Kırkından sonra daha çok azar bu erkek kısmı diye!
Teneşir paklar sözüne inandırmışlar kendilerini!
Kayınpederden çok çekmiş güya!
Sıkıştırırsa çık gel demiş!
Günah'a gireceğime camiye gitmeliymişim!
Yanağından makas bile alamıyorum doktor!
Beni yanına yaklaştırmıyor, kudurdun mu herif diyor.
Yaşından başından utan diyor!
Sahi bu işin yaşı kaç doktor?

 

 

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..