Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '11

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
1038
 

Hörmet ederim müdürüm!

Hörmet ederim müdürüm!
 

Merhaba arkadaşlar.
Sağolunuz efendim, eksik olmayınız, Allah ne muradınız varsa versin!
Daha yeni göreve başladım yahu!
Henüz dua gerektirecek bir iyilik yapmadım ki!
Ama yarın akşam için bir restoran da yer ayırttım!
Tanışma yemeği için sabırsızlanıyorum!
Peki, eş, çoluk çocuk?
Yoook, çalışma arkadaşlarımı istiyorum sadece!
Hesap durumlarını bilsek de aramızda denkleştirsek!
Hayatta olmaz, bu ay ki yan ödeme ücretimi sizlere ayırdım, helal hoş olsun!
Geliyorsunuz değil mi?
Hiç gelmez olur muyuz müdürüm!
Çok kafa dengisiniz valla!
Emriniz olur!
Asla emir değil, ricam olur!
Evveeet arkadaşlar, kadehimi sizlerle tanışmamın şerefine kaldırıyorum!
Şerrefeeee müdürüüm, fon dip, fon diiip!
Noluyo yaa, ne bu acele?
Sizden önceki müdürümüz kök söktürmüştü de!
Birden hafifledim valla!
Eskiyi unutun, dün dündür, bugün bugün!
Pardon siz ne içiyorsunuz müdürüm?
Şeyy votka, vişne suyu ile karışık!
Yarasın müdürüm, güp diye yutmanıza şaşırdım da!
Efendim votka beni sarmaz, izniniz olursa rakı içsem?
İçiniz koçlarım içiniz, bakınız yavaş yavaş çözülüyoruz!
Nassı yani?
Kaynaşıyoruz demek istedim beeee!
Heee la müdürüm, kaynaştık bile!
He lan mı dedin?
Helal diyecektim!
Sahi nerelisiniz müdürüm?
Sen nereliysen ben de oralıyım!
Anadolu çocuğusun yani?
He valla!
Hüdayda, beş yüz altın yedirdim bir ayda durumları yani?
Aynennn!
Size kanım ısında valla müdürüm, hatta kaynadı diyebilirim!
Cumartesi pazarları badana boya işi yapıyorum da müdürüm!
Hani diyorum, lojmanınız için emriniz olursa ?
Bu akşam iş konuşmak yok, kurtlarımızı dökmeye geldik yahu!
Haydi arkadaşlar içelim ayıkalım!
Çocuklar, şu karşı tarafımızda oturan süslü püslü kadın memurlar diyorum!
He müdürüm?
Yav hiç mi utanmazlar?
Ne üçün müdürüm?
Hani biraz derlenip toparlansalar diyorum!
Gözümüz kayıyor valla, öyle değil mi?
He valla müdürüm ama onlar bacımız bizim.
Kocaları müsaade ediyorsa bize halt yemek düşer!
Moderin insanlar demek ki!
Heralde yanii!
Fondip, fondip!
Tamam fondip müdürüm de ama senin bardak hep aynı duruyo yaaaa?
Tıkandıysanız ben içeyim mi?
Yok canııım, bunun kokusu rakı içen yiğide iyi gelmez!
Hem ben sonradan açılırım, hatta bakın şimdiden açıldım bile!
Kahvelerimizi söyleyelim mi?
İçerken dereden tepeden laflarız biraz!
............!
Hepiniz otomobillerinizi burada bırakacaksınız unutmayın haaaa!
Alkollü araç kullanmak yok!
Kurum şoförünü tembihledim sizleri evlerinize dağıtacak!
Minibüs hepimizi almaz ki, sıkışırız be müdürüm!
Bu günlük belki öyle olur ama yarından sonra yarı yarıya rahatlarız gibi!!
Kim gideee, kim kala!
Dile kolay, önümüzde uzun yıllar var daha!
Dönemimde kimbilir kaç erken emeklilik, kaç tayin göreceğiz!
Pardon Müdürüm özür dilerim!!!
Biz sizi kafa dengi sanmıştık!


 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

TEK KELİME İLE HARİKA.ELLERİNİZE SAĞLIK SAYGILARIMLA

ügler 
 29.11.2011 15:40
Cevap :
Beğendiğiniz için teşekkür ederim efendim, ne mutlu bana.Saygılar selamlar.  30.11.2011 13:20
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1021
Toplam yorum
: 4165
Toplam mesaj
: 254
Ort. okunma sayısı
: 1596
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster