Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

21 Ağustos '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Erkek adam arzular kardeşim vs. vs.

Erkek adam arzular kardeşim vs. vs.
 

Adem'le Havva'nın Resmedilişi. Kaynak: Kültür ve Turizm Bakanlığı Arşivi


Aşkın kalbine varmak ve efsanesi olmak kim istemez ki?
Hiç beklemezsiniz kaderin size karşı gelmesini değil mi?

Sonsuza kadar ilah olmak istersiniz tanrılar katında.

Biliniz ki ''AŞK'' bir kalp hırsızıdır ve çalarken yakalanmıştır.

- ''Bırakın, bırakın beni gideyim. Yeter ki bırakın. Bir daha çalmıyacağım'' der mi aşk?

Her erkeğin mutlaka bir gün aşk arzusuyla gözü döner. O an aşkın en kötüsü bile olsa, değerli görünür gözüne..

Erkek her önüne gelen sulak yerde söndürmek isterse eğer ateşini, o zaman nasıl emin olacak ki yumurtlayacağı sudan?

Aklınıza geldi mi şimdi; tohumladığınız bedenler? Oysa onların damarlarında sizin kanınız dolaşıyor.

Yumurtalarınıza ne oldu? Acaba yaşıyorlar mı? Şimdi;oğullarınıza ve kızlarınıza kim bilir kimler bakıyordur diye, hiç düşündünüz mü?

Belkide şimdi onlar, dünyanın en büyük ve en önemli insanı oldular zamanla.. Şimdi nasıl da kendi genlerinize ve erkekliğinize sahip olmak istersiniz değil mi?

Söyleyiniz o zaman pişmanlığınıza ve çağlayan arzularınıza da olur olmaz zamanlarda azmasın ve sadece, kendine ait helal bir ''folluğa'' bedene, suya özgürce aksın..


Sabiha Rana


Zaman ve mekan mı? Mavi gezegen 2008 İstanbul bugün kü gün.. Sen neredesin?



Gönül notum: Sayın Mehmet Sağlam Beyefendinin yorumunda konu ettiği, fotoğraf ve linki efendim. Değerli bilgilerinize! http://img123.imageshack.us/img123/9308/7832862dd3aa4f81bb41e82ul9.jpg



Önemli bir hatırlatmam olacak!

Sevgili Dostlar,

Şu an bana gelen son yorumlara cevap verdim ve sayfamdan ayrılmak zorundayım..

Neden mi efendim?
Annem rahatsız olduğu için!
Kardeşlerimle birlikte sırayla yanında oluyoruz.. Bugün sıra bende ve 2-3 gün gelen yorumlara cevap veremeyebilirim.. Yanlış anlaşılmaması için, bu notu bilgilerinize sunuyorum.. Ayrıca anlayışla karşılayacağınızı umud ediyor teşekkür ediyorum..

Saygılarımla.

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..