Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Erkekler neden kadın seçmez; elbisesinin altında bir vücudu olsun yeter

Erkekler neden kadın seçmez; elbisesinin altında bir vücudu olsun yeter
 

Tabii ki de evlenirken değil, yatarken. Bu, kadınların kendilerine çekidüzen vermemelerine neden oluyor “Erkek değil mi affedersin köpeğe de…” E böyle olunca yırtık Naciye ablamız haline bakmadan Brad Pitt bekliyor. Ve beklediği de geliyor. Ben bir erkeğin bunu beğenmedim şu olsun dediğini duymadım.

Yani bu iş bu kadar mı ya! Hiç mi onurumuz gururumuz yok. Affedersin dağ başında Abaza mı kaldık. Bu ne midesizlik. Tamam, benim arkadaşım güzel değil; ama ben de güzel değilim, o ayrı. Ya sen filinta gibi adamsın, yüksek kaldırımda tombik Zehra’ya gidiyorsun, yazıklar olsun, erkekliğin adını b…k ediyorsun!

Amacımız kadınları aşağılamak değil, herkesin bir dengi vardır ama bu iş pek dengi dengine görünmüyor. Kadınlar erkeklerin bu midesizliğine ne diyor. Kartal asil bir hayvandır, çöplükte otlamaz; benim bildiğim erkekliğin biraz gururu olmalı.

Çirkin güzel demiyorum ya hiç değilse kendilerine biraz bakıp gelsinler. Sadece adı kadın olan biriyle aynı masada bulunmaktan ne zevk alıyorsunuz. Sizin üzerine atladığınız kadınları kadınların kendileri bile beğeniyor. En çirkininin en bakımsızının bile onlarca talibi var. Kadın olması yetiyor. Ne yaşına bakıyorsunuz, ne dişine; kör boğa mısınız siz!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..