Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Erkeklerde boynuz tokuşturma trendi

Erkeklerde boynuz tokuşturma trendi
 

Yeni yeni gözüme çarpıyor olsa da aslında yıllardır süregelen bir akım sanırım bu boynuzlaşma safsatası. Bu aralar sokaklarda bir sürü erkek grubu arasında feci bir biçimde boynuzlaşarak selamlaşan erkekler görüyorum. Cahilliğime verin ama bu tip selamlaşmanın özel bir anlamı mı var? Bir de bunların çoğu yeni yetme ergen ve “kıromsu” erkekler. Yani daha okumuş, dil diş bilen erkeklerde rastlamıyorum bu acayip olguya.

Olay şu şekilde cereyan ediyor sevgili seyirciler. İki erkek kanka sokakta karşılaşıyor. Genelde 17-18 yaşlardan başlayarak 25-27 yaşlarına kadar uzayan bir skalaları var bunların. Son zamanlarda iyice amip gibi türediler. Sonra elleri tokalaşmak için uzatıyorlar ama el-kol hareketleri, surat jest ve mimikleri gayet kabadayımsı yani şşşşş! Sonra gelgelelim benim ilk gördüğümde gülmekten göbeğimin orta yerinden çatlayacak gibi olduğum harekete. Alınlarının sağ ve sollarını tokuştuyorlar hahaha. Yahu ya öpüş koklaş ya da hiç birşey yapma el tokalaş. O boynuzlaşma hareketi de ne ola ki sevgili seyirciler. Sanırsınız ki boğa güreşi yapacaklar. Acaba çok köklü bir geçmişi var mıdır bu hareketin, merak ettim doğrusu ama komiğime de gitti yani. Ülkücü arkadaşlar kafa tokuşturur gerçi ama ben bunların başka bir akım olduğunu düşünüyorum. Yani bu kadar genç ülkücü olsaydı zaten MHP'nin oyları seçimlerde tavan yapardı mantıken değil mi? Aman olayın siyasi boyutunu ciddiye alıp da bana eleştiri yapmayın diye yazımın sonuna bunu da ekliyim dedim, ülkücü arkadaşlara kastım yok yani. Sevgiler
 
Toplam blog
: 102
: 1607
Kayıt tarihi
: 26.08.08
 
 

1980 İzmir doğumluyum. Kendimi bildim bileli gözlem ve yorum yapmayı çok seviyorum. Genelde hayatı h..