Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Çocuklara karne hediyesi

Mahallemizde yaşayıp; sokağımızın çocuk parkında oynayan ve çevre okullarda eğitim/öğretim alan çocuklara eğlenceli bir öğleden sonra yaşattık.

Çanakkale Cevatpaşa Mahallesi Havantabya Sokak çocuk parkının "Yıldız Çocukları"... Evet bu çocuklar, beş yıl önce ilk kez "çöp star" isimli eğlence programı hazırlayıp sundular. Harikaydı... Zamanın; pop star isimli televizyon programından etkilenmişler. Ve düşüncelerini gülümseterek anlattılar biz büyüklere... Bir sonraki yıl aynı günlerde yepyeni bir kampanya başlattılar “silah oyuncak olamaz” diye. Kendilerine oyuncak olarak alınan silahları çöp torbasına doldurup Çanakkale Emniyet Müdürlüğü Çocuk Şube görevlisi Çetin Bey’e teslim ettiler. Bu kampanyanın son adımında; Uğur Dündar parkımıza gelip, kampanyayı desteklediğini belirterek çocuklarımızla tanışıp konuştu.

Daha sonraki yıl; çocuklar “ Emel Teyze bir etkinlik yapacak mıyız?” diye sordular. Bu defa temamız “sevgi” oldu. Mevlana’nın doğum yıl dönümünde dünyaya sevgi mesajları yollamaya karar verdik. Çocuklarımızın göğüslerine sevgi mesajları yazılı kağıtlar asıp dünyaya sevgi mesajları yollamaya çalıştık. Otuz çocuk!... Her birinin göğsünde “Dünyayı seviyorum…” hayvanları seviyorum…” “ insanları seviyorum” “kelebekleri, böcekleri, kuşları seviyorum” “arkadaşlarımı seviyorum” diye seslenen mesajlar vardı… Ancak hiçbir şekilde, mesajlarımıza cevap alamadık! Ama en azından; sevgi özürlü olmaktan korundu çocuklarımız.

Ve bu yıl “ne yapacağız?...” sorusuna karşılık; onlara minik bir sürprizim olduğunu söyledim. Hemen hazırlıklara başladım... İlk önce Cevatpaşa Mahalle’mizin muhtarına gidip konuştum. Çocuklarımızın; silahla oynamayan, kavga ve küfür etmeyen, şarkı şiir drama konusunda hevesli çocuklar olduklarını anlattım. Çocuklarımıza karne hediyesi; muhtarlık olarak ne yapabileceklerini sordum.Muhtarımız Zekeriya Bey’ le kararlaştırıp pilav ve yoğurt ikram etmeye karar verdik. Karne günü çocuklar için pilav ve yoğurdun akşam saat 17.00 de parkta hazır olacağını söyleyen muhtarın yanından huzurla ayrıldım… Ardından; Emniyet Müdürlüğü’ne uğrayıp her türlü etkinliğimize destek olan Korhan Bey’i ziyaret ettiğimde; çocuklara dondurma ikram edebileceklerini söylediler. Sevincim ve huzurum daha da artarak parka döndüm. Çocuklara, karne günü; Muhtarımız tarafından pilavla yoğurt; Emniyet Müdürlüğü tarafından da dondurma ikram edileceği haberini verdim. Çok sevindiler…

12 haziran 2009 Cuma akşamı saat 17.00 de parkta toplanarak şiirler okuyup, şarkılar söyleyerek eğlenen, çok sevgili ve değerli çocuklarımıza güzel bir karne hediyesi sunmanın huzurunu yaşadım.

Çocuklarımıza pilav ve dondurmaları bizzat kendi elleriyle ikram eden; Mahalle polisimiz Recep Bey’e;

Yoğurt pilav ikramını gerçekleştiren muhtarımız Zekeriya Bey’e;

Dondurma ikramını temin eden Korhan Bey’e tüm “yıldız çocuklar parkının” çocukları adına çok çok teşekkür eder; saygılarımızı sunarım…

 
Toplam blog
: 161
: 735
Kayıt tarihi
: 26.01.08
 
 

1955 yılının, aydınlık Nisan sabahlarından birinde; 22 Nisan sabahı duyulmuş ilk avazlarım… Üsküdar ..